Haha joepie ik mag ook komen 1 oktober al!! Dan ben ik 22 weken yesss Er werd gelijk ook gevraagd of ik nog vaker zou willen! Gelijk nog wat datums door gegeven! ! En dames blijf verspreiden ze hebben veel dames nodig!
Leuk! Wil me zelf ook aanmelden want woon ook niet ver bij Rotterdam vandaan, maar vind t zo'n gedoe om in zo'n stad te rijden. Ik kan t wel maar liever niet Dus ik zal even mn man lief aan kijken of ie een dag vrij wil vragen om met me mee te gaan.
Ik wil ook wel meedoen, maar ben nog zo pril zwanger dat ik het ook spannend vind om me nu al op te geven.. Wat denken jullie?
Leuk meiden. Ik heb nu 3 echo's via hun super leuk! Heel erg bedankt Jane! Ik zou gewoon opgeven. Je zit toch straks in de goed tijd.
Ze gaven aan dat ze evt meerderen keren gebruiken zouden willen maken van mij en me uk. Ik mailde gelijk terug dat dat totaal geen probleem was. En kreeg gelijk een mail met nog 2 datums. Ze hebben heeeeel veel vrouwen nodig in die tijd. Dus ja super leuk zo 3 x met hun naar uk kijken.
Oké, ik dacht dat er bij iedereen in me mail zou staan of ze meerdere keren gebruik er van mogen maken. Zo en zo super leuk om een keer tedoen.
hahaha geen idee wel leuk toch vaker mogen komen! jep heb nu gereageerd sorry echt vergeten! solly.....
De eerste week van september ben ik 29 weken zwanger. Op het randje dus! Ik meld me gewoon aan en zie wel. Bedankt voor de tip!