Ja ik mag ook komen 10 oktober, en ook de vraag of ik vaker wilde komen, dus hopelijk nog een paar keer extra kijken
Ik zag het bij de VK de vorige keer. Helaas ben ik dan al 30 weken. Ik zou de eerste twee weken van september wel kunnen maar heb het dan gewoon te druk dus helaas.
Ik heb net gemaild, ben benieuwd! Het is wel een stukje rijden, maar lijkt me erg leuk en kunnen we meteen bij vrienden in Rotterdam op bezoek
Ik ben geweest, moet eerlijk zijn, voor mezelf had ik er niet zo heel veel aan. Als studiemateriaal wel voor die meiden natuurlijk. Echo's zijn niet erg duidelijk, ik kreeg een profiel fotoootje mee maar had ze thuis mooier. Er zijn 2 studenten die een opdracht moeten doen, dat doen ze om de beurt. Ze gaan niet heel je kindje bekijken, zjin echt met hun opdracht bezig. (stand van de placenta en stand van het kindje bepalen) Kortom, ik vond het leuk dat ik er aan kon bijdragen maar heb er zelf niet zo heel veel aan gehad. Was zelf ook al bijna 30 weken dus kindje is natuurlijk ook al erg groot. Daarnaast vond ik de apparatuur waarmee ze moeten werken niet denderend.
ooh das jammer had toch wel gehoopt dat je er ook echt iets leuks voor terug kreeg. Ach het is voor een goed doel he
Ik ben vorige week geweest. Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond. De meiden die bij mij de echo maakten vonden het zelf ook leuk om alles te zien (drinken, duim in mond enzo) en gingen dus uitgebreid kijken en laten zien wat de baby deed. De foto's vind ik ook best mooi, maar dat komt misschien omdat de mijne van de verloskundige de laatste keer niet mooi waren (ivm baby die rug naar ons toe draaide). Vond het zelf een stuk leuker dan een echo bij de verloskundige, omdat ze juist rustig keken. Maar als je pretecho's hebt gehad zal het wel tegenvallen, ik heb dat nooit laten doen.
Was zelf trouwens ook bijna 30 weken en apparaat vond ik ongeveer vergelijkbaar met die bij mijn verloskundige.
ik ben inmiddels ook geweest, ik moet zeggen dat ik het wel als leuk heb ervaren eerlijk gezegd...heb ook 2 foto's mee gekregen en best wel duidelijk, nu had ik het 'perfecte' termijn(volgens de studenten en lerares haha) om alles goed te bekijken mss scheelt dat (ik was 22 weken en 4 dagen toen) . Jammer dat andere meiden het anders hadden ervaren...de studenten die ik had waren ook echt super aardig en vroeger zelfs nog aan mij toen ze klaar waren of ik nog iets specifieks van mn meisje wilde zien haha. Dus mijn ervaring is goed Succes voor diegene die nog moeten hoop dat het net zo leuk word als mijn ervaring iig