Goedemorgen, Wie sleept mij door deze dag en morgen ochtend heen? ik vind het zo spannend en ben zo zenuachtig! morgen weet ik dan eindelijk welk geslacht er in mijn buik woont en zie ik eindelijk mijn kleine hummeltje weer!! ooohhh.. ik kan niet wachten!... De dag gaat natuurlijk eeuwig duren nou ik er op zit te wachten. heeeeel vervelend! ging het nu ook maar snel zodat het snel morgen is!
Dan zitten we in hetzelfde schuitje Wij hebben ook morgen de geslachtsbepaling. Ik ga zo maar eerst koffie drinken bij mn moeder en vanmiddag heeft mijn dochtertje paardrijles, dus ik heb wel iets te doen om de dag om te krijgen gelukkig. Bij wie ga jij?
Ik ga bij Baby's world in Den Haag. Spannend he!!! hihi... wachten duurt zo lang! ik ben vandaag nog aan t werk. dan lekker lang weekend.. en natuurlijk als we het morgen weten gelijk shoppen! hihi
ja shoppen! verheug ik me zo op, en verf halen voor de babykamer Wij gaan naar echobaby in lommel. Hoop dat ze het kan zien
Ja spannend he! haha.. zal je net zien is de baby eigenwijs en kunnen ze het niet zien. Dan krijg ik gelukkig wel een nieuwe afspraak gratis maar dan moet ik nog langer wachten hahaha. spannend he! ja ik verheug me ook zo erg op het shoppen. Vooral omdat ik van de week in de prenatal stond en stond te kijken naar neutrale kleertjes. Daar hadden ze zo weinig van dat ik het gewoon saai vond om te shoppen!! toen heb ik maar positiekleding gekocht voor mezelf. haha.. Dus als ik het morgen weet ga ik gelijk naar de stad inkopen doen!!! kan niet wachten! en jij?
Ladies! Ik heb het morgen ook..maar Wij hadden het woensdagavond, normaal duurt het een kwartiertje, maar ik heb daar 5 x opnieuw gelegen in een tijdsbestek van 1,5 uur. Onze baby had namelijk voetjes voor geslacht. Tussendoor heb ik gelopen, gehuppeld enz, maar het bleef. Maar ineens waren de voetjes weg, maar toen had de baby de handjes ervoor! Ik was dus nogal teleurgesteld. Nu ben ik echt extra zenuwachtig voor morgen. Mijn tips dus: houd ergens in je achterhoofd dat je misschien nog keertje terug moet komen, dat bespaard misschien een naar gevoel Maar ik duim voor ons allen dat het zien is!!
Dat is inderdaad vervelend!!! jeeetje... dat is echt erg als je dan nog langer moet wachten. Ik denk dat je in zo'n situatie toch wel teleurgesteld bent! ik hoop dat onze beeb niet zo eigenwijs is hahaha.. Het kan natuurlijk altijd. Ik duim voor je morgen! laat je het weten ??
Succes! Ik heb die spanning 40 weken, want wij willen het niet van tevoren weten haha! Ik ben benieuwd wat het wordt... Houd het in de gaten.
Ja dat is ook nog een kunst om 40 weken te wachten haha. hebben jullie dan niet dat het saai is om te shoppen omdat ze weinig neutraals hebben?
Ik heb vandaag om half vier de geslachtsbepaling en vind het ook heel spannend. Zij doen het al heel vroeg dus ben benieuwd of het wel duidelijk te zien is al, maar dat is maar 1 manier om daar achter te komen Haha. Daarnaast vind ik het heel spannend om straks te weten wat er in mijn buik zit. Het lijkt dan zo definitief, terwijl dat het natuurlijk al is.. Hihi Marleymama, hopelijk wil hij of zij nu wel mee werken!!
ik zou zo teleurgesteld zijn als ze het morgen niet kan zien. Je mag bij haar ook niet gratis terugkomen als het niet lukt...Maar zou dan toch voor zo snel mogenlijk een nieuwe afspraak maken hihi. En van neutrale kleertjes hadden ze inderdaad niet zo veel leuks vond ik. 40 weken, wat een geduld zeg, ik zou gek worden!
ja he. inderdaad!! nou ik hoop alle goeds!! Laat nog even weten wat het word? qua kleertjes inderdaad niet veel leuks.. en dat shoppen zou ik toch echt niet willen missen. ben benieuwd morgen! bijna weekend
Wij zijn vanmiddag voor de echo geweest en we krijgen een 2e zoontje..!!! Erg leuk. Het was ontzettend duidelijk en snel te zien, wat ik totaal niet verwacht had omdat het nog zo vroeg is. Erg fijn ook om te zien dat het maagje en de blaas al gevuld waren, er waren al hersenhelften te zien, 4 hartkamertjes en een kloppende navelstreng. Een hele geruststelling weer. Nu op naar de 20 weken echo, want dan wordt het medisch toch beter bekeken. Voor de dames die morgen een echo hebben, succes en heel veel plezier!!! Nog maar 1 nachtje te gaan en dan is het zo ver. Voor je het weet is het al weer voorbij. Hierbij nog een fototje van het geslacht. View attachment 325514
Wat leuk, zeg een zoontje en fijn om te weten inderdaad dat het blaasje goed functioneerd. Ik mag vandaag om 2 uur, heb vanacht gedroomd dat ze zei dat het een jongetje was hihi. Ben benieuwd
spannend zeg!!! en gefeliciteerd! leuk een zoontje! ik mag ook om 2 uur! ik zal het daarna laten weten wat het word! ik droomde vanacht over een.jongetje en paar dagen geleden over een meisje dus ik weet het niet meer! haha ik hoop dat ze het straks bij mij ook zo snel kunnen zien! spannend!
en ook wij gaan aan de hello kitty en roze! we zijn helemaal gelukkig! ze kon het zonder twijfel zeggen! echt een kleine meid. was lekker druk in me buik en ze lag met der voetjes tegen me blaas aan te schoppen... hihi