Gratis echo utrecht!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Zanita, Mar 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik sta ook ingepland voor 25 april, om 13:00 uur

2. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik heb de mijne verzet naar 16 mei dan misschien een mooiere echo inplaats 25 april..

3. Myloon

Myloon Bekend lid

Feb 7, 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist ook een mail gestuurd, ben benieuwd of ze bij een tweeling zwangerschap ook willen kijken.
    Zou zo mooi zijn!

4. Zanita

Zanita Actief lid

Jan 1, 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    zijn er al mensen geweest en wat vonden jullie ervan?

5. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Ja is super leuk!! ... Ze moeten dingen meten (althans toen bij mij) ... Hoofdje, buikje, bovenbeentje ... En ook laten ze alles mooi zien ... Onze eigenwijsje draaide steeds waardoor ze steeds na moesten denken hoe hij nu weer in mijn lag ... Ook vroegen ze of wij het geslacht wilde weten, heeeel graag die dag daarna hadden wij namelijk een geslachts echo (die we hebben afgezegd ;)) ... De 1e student had het kennelijk al gezien en de 2e twijfelde toen hij ook nog eens ging draaien wisten ze even niet meer hoe ze tussen zijn benen kon gluren en kwam de docent er bij en keek even (ervaren echoscopiste) en was het vol in beeld dat wij een zoontje krijgen!!

Mijn man vond het ook erg leuk om te zien het was soort college zaal en hij zag onze baby op een groot bios scherm...

6. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Superleuk, ik ben ook echt heel benieuwd.
    Was het makkelijk te vinden?

Mijn man twijfelt nog of hij mee gaat (omdat we dit al eerder in Eindhoven hebben gedaan en we daar uiteindelijk iets van 2 uur hebben gelegen, vond ie erg lang duren). En anders moet ik met openbaar vervoer, en dat is wel een hele reis. Maar ik wil wel graag gaan. :D

7. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    met de auto is het makkelijk te vinden geen idee hoe het met het openbaar vervoer is ...

Wij moesten er een uur voor rijden dan is het nog prima te doen :) Kreeg ook nog een usb mee met 14 foto's en 5 filmpjes

8. Zanita

Zanita Actief lid

Jan 1, 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben blij dat ik dit gepost heb voor jullie! leuk om zo naar je kleine te kijken en ik zou ook geslachtsbepaling afzeggen haha scheelt je weer geld!

met het ov is het heeel goed te doen. bushalte is precies tegenover het gebouw (bus 19, wel even kijken tot hoelaat die max rijdt. die rijdt namelijk niet na 7 dacht ik). dus 1 min lopen van halte naar Stopler (je ziet het heel groot staan, niet te missen

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Ik mag 25 april en 16mei!

10. Grietzz

Grietzz Lid

Apr 16, 2013
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Zijn er nog steeds mensen nodig?
    Ik ben nu 16w en 3 dagen :)

11. Bellabelly

Aug 18, 2011
    33
    0
    0
    Financieel adviseur
    Rotterdam
    Haha, zie ik dit berichtje net toevallig nadat ik vanochtend m'n 20weken echo achter de rug heb..
    En jammer dat het in Utrecht is joh.

12. Myloon

Myloon Bekend lid

Feb 7, 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag ook op 16 mei, in de middag!
    Utrecht is voor mij niet zo ver, maar maak er gewoon een gezellig dagje met mijn schoonmoeder van:D Toevallig heb ik dan even vakantie!

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Hoe laat moeten jullie 16 mei?

ik om 17:30 nemen jullie veel mensen mee?

14. LizzyWizzy

Feb 4, 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik mag 16 mei om 15.30 - dank Zanita, helemaal leuk!
    En mijn moeder gaat mee... mijn echtgenoot is net met de 20 weken echo mee geweest dus die stond zijn plekje graag af :)

15. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Je kan er wel 10 meenemen ;) ... Het is soort.college zaal .... Dus de mensen die je meeneemt zitten in de zaal en zien op een bios scherm de baby.

16. Ik ben een paar weken geleden geweest en vond het (achteraf gezien!) niet zo. Ze wilden de baby persé in een bepaalde houding draaien en hebben daarvoor best wel hard op mijn buik gedrukt. Op dat moment vond ik het al niet zo prettig, maar heb toen mijn grenzen niet goed aangegeven. Heeft er wel voor gezorgd dat ik het maar bij die ene keer laat :)

17. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

Apr 9, 2013
    316
    1
    0
    kan je je daar nog voor aanmelden?

18. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

Apr 9, 2013
    316
    1
    0
    ik heb een mail gestuurd :) lijkt me wel onwijs leuk!!

19. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

Apr 9, 2013
    316
    1
    0
    Dagretour is 18.80 euro, maar hier is een pretecho van 15-20 minuten 50.00 euro :p

20. Myloon

Myloon Bekend lid

Feb 7, 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag 16 mei ook om 15.30 en ik neem mijn schoonmoeder mee.

Zijn de ervaringen van anderen ook zoals Bolkje omschrijft wat betreft duwen enzo?

Share This Page