Ik mag nog een keer! Ze hebben mij gebeld of ik misschien nog een keer zou willen komen aangezien ze te weinig zwangeren hadden om te oefenen voor de 20 weken echo! (die mogen ze tot 23 weken uitvoeren ofzo) Dus ik mag aankomende vrijdag de 17e november nogmaals komen! Ik ben dan 21 weken zwanger ongeveer! Ik ben zo blij! nog een keer een uurtje kijken naar ons kleintje!
Oh Jopie.. ik zie dat jij over 2 dagen gaat! Misschien kan je gelijk een 2e afspraak krijgen voor bijv. eind november (laatste mogelijkheid nl) Ik weet niet of er nog zoveel plaatsen zijn, maar je kan altijd vragen! In mijn geval woont mijn moeder er 5 minuten vandaan dus ik kan er zo heen.. ik zie dat jij uit putten komt dus wel een eindje uit de buurt...
en Jopie? heb je er nog naar gevraagd... was echt grappig, want mij belden ze dus terug na een week! Ik mag over 2 uurtjes weer! Hoe vond je het trouwens om zolang te kunnen kijken naar je kleintje? Liefs Lovie
Goddes, ze vroegen mij! Ik moet alleen nog even met iemand van de planning bellen, dat ga ik dus zo even doen.
Hé, ik kan niet op de dagen dat er nog plek is..... Ik heb geweldig genoten, 3 kwartier! En er stonden alleen 2 leerlingen en later even een docent bij. Het was helemaal niet druk.
Ik ben 2 weken geleden ook geweest en werd vandaag gebeld of ik volgende week nog een keer wil komen. Erg leuk hoor! Ik kreeg 5 foto's mee, dus die kon ik thuis weer even aan iedereen showen...... Leuk, leuk, leuk
Ik zou ook wel 2x willen, maar daar ben ik nog niet ver genoeg voor. Volgens de VK ben ik wel een week verder dan volgens onze eigen berekening
ik ga ook eens even kijken of ik nog in aanmerking kan komen, het is alleen wel een heel stuk rijden, maar dan heb je ook wel wat toch. jullie horen het nog.
Ik moet 1,5 uur rijden. We maken er gewoon een leuk dagje van. Ze hebben niet veel plaats meer... Snel bellen dus!
Hoi Shelde, Leuk dat je op het nippertje ook nog mag. Wij gaan ook op 30 november. Het wordt voor ons de eerste echo.
hi dames, nou ik heb oo gebeld, maar val er net buiten. ze hebben volgende week examens en dan moet je tussen de 11 en 13 weken zijn of tussen de 20 en 24. laat ik nu bijna 18 weken zijn en dus gewoon pech. baal hier wel van, had mijn moeder gevraagd om mee te gaan en die vond het helemaal geweldig. nu dus niet meer. maar ja. gr tascha
hoi ik had de echo vandaag en ik vond het geweldig om te zien. wat is die kleine gegroeit zeg. het is wel een eigenwijsje want de kleine lag de hele tijd met het ruggetje naar ons toe het hele uur lang jammer genoeg konden we ook niet zien of het een jongetje of meisje is. misschien dacht de kleine wel als papa er niet is laat ik het ook niet zien op het eind wilde die vrouw nog ff het bovenbeentje opmeten maar dat ging niet door, had ze het eindelijk mooi in beeld trok ie zijn beentjes op ik heb wel 5 mooie foto's mee gekregen en mijn ouders vonden het prachtig.