Wij zijn 3 mei geweest (om nub te gluren) en nu 14 november weer. Ik had me aangemeld omdat mijn man deze keer geen geslachtbepaling wilde, maar uiteindelijk toch gedaan afgelopen vrijdag
Oh en was t geslacht al te zien? Ik wil ook heel graag weten of we een jongen of meisje krijgen. Ze kijken dus wel naar de nub? Leuk! Kijken ze ook naar de nekplooi als je daarom vraagt of dat niet? Ik hoef de combitest niet, maar mijn vriend wel. Misschien als de nekplooi goed is, ziet hij er toch vanaf
Toen wij de eerste keer gingen, waren de cursisten nog maar 3 weken bezig, sommige wisten wel wat de nub was. Maar onze meid was (en is) erg druk waardoor ze haar maar moeilijk in beeld konden krijgen. Uiteindelijk wel een mooie shot van de zijkant gekregen, waar een meisjes nub te zien was. En afgelopen vrijdag bij Drs.Papa geweest Duidelijk een meid
Ik ben ook geweest met 29 weken. Mocht op aanvraag ook een 3D heel snel De kleine zag er zo leuk uit in 3D Telnr heb ik niet meer, maar het is naast het nieuwe ziekenhuis in Vleuten
Ik heb jullie alle 5 weer een PB gestuurd. Hebben jullie al ontvangen? Wie gaat er nu precies wanneer??? Ik ben nu wel erg benieuwd....
Ik ben gisteren geweest, ons beebje heeft het de cursisten niet makkelijk gemaakt hij/zij ligt heel diep in m'n bm, en ze kregen de stuit er niet goed op. Daarom ook niet de nub. Er is wel een nub foto, maar dr foto's staan niet op t stickje.. Als t goed is krijg ik ze vandaag gemaild. 14-11 en 28-11 beide dagen om 14:00u Ze gingen bij mij op de termijnecho oefenen, vandaag de termijnecho bij m'n vk ben benieuwd of zij op het zelfde uitkomt
Dank voor de pb moiss! Ik heb gemaild. Hoop dat ik binnenkort keer komen kan/mag! Als ik afspraak heb zal ik het hier neerzetten