Gratis echo?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by moiss, Sep 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het goed is heeft iedereen weer een Prive bericht. :)

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik heb donderdag de eerste van de twee echo's! Erg benieuwd naar!

3. RianneB

RianneB Actief lid

Oct 16, 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik zie het nu pas! Maar hee, dat klinkt interessant ;)

Voor mij nu nog iets te vroeg, maar heb zeker wel interesse voor over een paar weken!

@moiss, kan het nog? :)

4. Cabb

Cabb Niet meer actief

Zo ik heb net gebeld en hij smeekte me zowat om morgen te komen want hij had 2 afzeggingen. Gelijk vriendin gebeld die een maandje verder is dan mij dus wij zijn er half 2 en half 3. Wel super jammer dat mijn vriend niet mee kan, hij kan heel makkelijk vrij krijgen behalve op donderdagmiddag. Maar over 3 weken staat er nog een afspraak om half 6 gelukkig dan kan hij wel mee :D.

5. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Cabb; wat gek! Ik ben ook om half 2 morgen. Maar misschien dat ze meerdere onderzoeken tegelijk doen?

6. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ja zijn 3 bedden naast elkaar. Ben echt heel erg benieuwd, 1e echo vorige week gehad maar heb het bijna niet in me op kunnnen nemen door de verwondering!

7. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
  8. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Mag ik ook de gegevens, mois? Ben helaas nog niet zwanger maar voor straks wel erg leuk! Dankjewel

9. nancy82

nancy82 Actief lid

Dec 30, 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik heb zin in morgen! !! Weten we eindelijk of het een broertje of zusje word!!

10. bubbetje

bubbetje Niet meer actief

Ook in groningen is het mogelijk om een gratis echo te doen.
    Pb maar voor de gegevens.

11. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,627
    779
    113
    Female
    Hoi Meiden!
    Ik ben erg benieuwd hoe lang ze de tijd voor je nemen? Het is voor mij een uurtje rijden en heb het er wel voor over maar zou zonde zijn als je weer binnen 10 minuten buiten staat ;)
    Anders ben ik ook erg benieuwd naar de contact gegevens.

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Ja ik wil graag in Groningen!!

13. Cabb

Cabb Niet meer actief

Tegen mij zei de meneer ongeveer een uur. Denk niet dat ze een uur lang dat echo ding op je buik zullen hebben maar ruim de tijd en je krijgt alle foto's en filmpjes mee, ff zelf usb stickie meenemen. Morgen zal ik het allemaal zeker weten :p. Heel erg benieuwd!

14. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik ben er ook geweest. Bij mij hadden ze de USB er niet goed inzitten waardoor ik dus geen foto's heb gekregen.

Alleen maar leerlingen, geen leraar gezien.

Bleven maar tegen mij zeggen dat de baby veel te klein was.

Ik ben er ontzettend onzeker vandaan gegaan, mijn verloskundige heeft ook de samenwerking met ze stop gezet door meerdere slechte ervaringen.

Hou dus aub in je achterhoofd dat het leerlingen zijn, die hun twijfels hardop uitspreken en dat er een grote kans is dat er geen leraar komt controleren.

15. nancy82

nancy82 Actief lid

Dec 30, 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cabb..usb krijg je van hun als bedankje.
    Heb er nog specefiek naar gevraagd of ik hem zelf moest nemen, maar dat hoefde niet.

16. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Mamabram: Wat vervelend! Ik ga er vanmiddag naar toe. Maar ben nu wel een beetje geschrokken van je verhaal.
    Hopelijk loopt er vandaag wel een docent rond

Nancy82: Klopt! Hebben ze mij ook verteld.
    Maar ik check wel even of dat ding er goed in zit, haha.

17. nancy82

nancy82 Actief lid

Dec 30, 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet bang zijn. ..je weet vantevoren dat het leerlingen zijn.
    Dus alles wat er gezien word is wat ze uit theorieboeken kennen..dus daar moet je je niet teveel op focussen. Kijk zelf goed naar je baby..hoe het beweegt etc.
    Je mag er niet van uit gaan dat dit een gewone echo is..dat moet je echt ff in je achterhoofd houden.

18. MissDee

MissDee Bekend lid

May 22, 2010
    830
    142
    43
    Goedemorgen,

Wat leuk! Zou ik ook de gegevens mogen?
    Alvast bedankt!

19. Mimime

Mimime Niet meer actief

O ik wilde al een USB stickie gaan zoeken, maar vond het al vreemd dat ze niet gemeld hebben dat je die mee moet nemen, maar dat hoeft dus niet? Dat is fijn!

Ben hartstikke benieuwd, mijn 20 weken echo was helemaal prima dus ik verwacht geen gekke dingen, en als ze wel gekke dingen roepen blijf ik daar liggen tot ze er een docent bij halen!!

20. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Dat met die foto's had ik ook. Ik had ze gebeld en op t echo apparaat stonden de foto's nog wel. Dennis had ze naar mij gemaild.

Wat betreft de leraar, er liep bij mij een man (Rene dacht ik dat hij heette) en een wat forsere dame met licht haar. Zij waren het eea aan het uitleggen steeds. Dus volgens mij zijn zij de leraren.

Het zijn inderdaad leerlingen, ze zijn pas een paar weken bezig en ze hebben geloof ik 1 keer in de week deze praktijklessen. Bij mij kregen ze ons beebje niet goed op de echo (lag met de stuit te diep) Dus de termijn was veel te groot dan die in werkelijkheid was ;)

Edit: Usb stick hebben zij daar. Hoef je dus niet mee te nemen :)

Share This Page