Gratis echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door moiss, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit inmiddels in de "wachtkamer" :D

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Veel plezier :D

3. Cabb

Cabb Niet meer actief

Nou ik ben net geweest en alle leerlingen zijn bij mij geweest. Komen maar weinig dames die pas kort zwanger zijn en dat is juist voor hun een examen dus ze waren blij dat ze op me konden oefenen. En ik vond het wel leuk om de hele tijd de beeb te zien. Ben vandaag precies 12 weken en de meesten hadden het precies goed. 2 die 2 dagen eronder zaten en 1 die 2 dagen erboven zat.

Ik denk dat je het voor jezelf echt meer als pretecho moet zien dan dat je naar de leerlingen moet luisteren. Als er wat mis is hoor je dat wel van je verloskundige.

Stickie kreeg ik idd hier. Had er 2 meegenomen :p Zit nu te kijken naar vriendin die 16 weken is. Thuis maar eens kijken wat ze ervan gemaakt hebben. Over 3 weken sowieso weer!

4. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Begrijp ik het goed dat je in aanmerking komt voor een gratis echo door VK in opleidingen in de omgeving Rotterdam? Ik ben nu 12 weken en zou dolgraag eind november (met 16 weken dus) een echo krijgen.
    Waar kan ik informatie vinden? :)

5. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Net thuis.
    Foto's die op de usb staan zijn helaas niet best. Maar dat had ik natuurlijk kunnen verwachten met mensen die t nog moeten leren :). Heb zelfs t gevoel dat t niet mijn foto's zijn maar die van iemand anders. Ik had aan een leerling gevraagd of ze toch nog z'n hoofd beter in beeld wilde krijgen voor me. Dat deed ze en op t beeld zag t er heel leuk uit, maar nu heeft ze er geen foto van gemaakt :(
    14 November gaan we voor een echte pretecho.
    Vond t sowieso grappig om mee te maken :)
    Mijn meneertje was trouwens ook heel druk, vooral bij de 1e leerlingen die een echo maakte. Haha!
    En hij wilde ook heel duidelijk laten showen dat ie echt een jongen is. Hij draaide zelf helemaal naar de camera om z'n dingetje te laten zien, hihi

6. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    #126 nancy82, 31 okt 2013
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
    Nou ik ben ook weer thuis....moest natuurlijk ff shoppen om oma en dochter te verassen en opa was mee :)
    Heb het als heel leuk ervaren! Als ik vragen had legde ze het goed uit en veel begeleiding van de docenten! Ze hebben uitgebreid de tijd genomen om naar het geslacht te kijken en ook de docent nog even omdat ik graag zeker wou weten:D
    Leuke foto's op de usb en 3 korte filmpjes!
    Al met al..ikke blij!!
    Zal zo ff geslachtsfoto plaatsen ;)
    edit :
    20131031130500453.jpg
    20131031131745250.jpg

7. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Wat leuk! Een meisje? Gefeliciteerd :D

Zie trouwens bij jou je naam gewoon staan, bij mij stond er unknown terwijl ze hem wel gewoon hebben ingevuld.
    Heb die meneer een mail gestuurd. Kreeg al heel snel een reactie terug. Hij zou voor me gaan kijken of ie de foto's nog had.

8. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    yep een meisje:D was benieuwd of jullie het ook zagen:p
    ja daar vroeg hij gelijk naar..gek idd.
    vind trouwens wel dat ze je met alles heel netjes te woord staan!
    ze vroegen ook of ik nog een keer terugkwam:D

9. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Leuk om jullie ervaringen te delen dames!:)
    Hoe kan ik een afspraak maken of in elk geval informeren of ik in aanmerking kom? Ik woon in Den Haag, dus volgens mij is dat wel de regio, toch? Ik hoop van jullie te horen! :)

10. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij weer niet leuk. Geen goede echo's en geen filmpjes. En hij heeft zich echt wel heel goed laten zien. Heb het idee dat de docent er weer totaal geen zin in had. (de andere docent nu trouwens wel, maar die stond helaas bij een ander)
    Bij mij werden de leerlingen ook niet goed begeleid. Konden vragen wat ze wilden maar de mannelijke docent was met hele andere dingen bezig.
    Jammer. Zit te twijfelen of ik de volgende keer nog wel ga. Snap dat ze leerlingen zijn. Maar je kan toch wel zorgen voor 1 of 2 leuke en duidelijke foto's als docent. Zonder ons kunnen ze ook geen cursus geven toch?

11. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat zonde moiss.
    Ik had inderdaad die vrouwelijke docent er meer bij als de mannelijke.
    Zij heeft ook echt de moeite genomen om zelf de Geslachtsbepaling nog een keer te doen voor de zekerheid.
    Die man begroette mij bij binnenkomst..of ik het proefkonijn was:p
    En hij vroeg ook of ik nog een keer kwam..maar al met al was het best een vermoeiende dag.
    Maar zou het anders eens bespreken met dennis..mss dat hij daar een melding van kan maken?

12. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik al gedaan. Dennis even gemaild. Had ik de vorige keer ook gedaan. Ik zie hier ook veel positieve maar ook een aantal hele herkenbare dingen waarvan ik eigenlijk vind dat die niet kunnen, Maar misschien ben ik dan weer gewoon een zeur???
    Naj, ik wacht wel even af.

De nieuwe dames hebben trouwens een PB gehad.
    :)

13. Mimime

Mimime Niet meer actief

Wat jammer moiss, hier waren ook 3 foto's gemaakt, in de laatste minuut heeft 1 cursist nog een serie foto's gemaakt, maar heb ze nog niet bekeken hier thuis.
    Verder kon ik zelf niet echt wat zien, het beeldscherm stond naar de cursist gedraaid en het grote scherm was achter me op de muur, dus dat vond ik jammer!

Over twee weken nog 1, dus ben benieuwd! Vond ze wel heel aardig allemaal! Alleen die meneer liet wat zien aan een cursist en probeerde geloof ik mij ruggenwervel te raken ofzo!

14. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mimime..bij mij heb ik gelijk in het begin gevraagd of ze het beeldscherm wou draaien zodat ik mee kon kijken. En dat hebben ze ook netjes gedaan.

15. Mimime

Mimime Niet meer actief

Doe ik dat ook de volgende keer!
    En m'n piercing uit, want dat hadden ze niet gezegd dus hebben gewoon geëchood met navelpiercing, maar er zo overheen lopen rammen en draaien dat ik nu een ontstoken rode buik heb!

16. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een piercing..maar ben.minder ver.
    Ben ik nou zo mondig of laten jullie zomaar alles gebeuren:p
    Als iets niet naar je zin is..of pijn doet dan zeg je dat toch?
    Daar moeten ze ook van leren;)
    Nee ik heb idd met het scherm gevraagd of ze wouden draaien.
    Dat ik wat last kreeg van mijn bekken even anders gaan liggen.
    Als ik riep foto maakte ze een foto en met het geslacht nog even bevestiging gevraagd van docent en foto gevraagd.
    Nou dat hebben ze ook allemaal gedaan.
    Het is natuurlijk geen 2 pretecho zoals ik eerder al zei.
    Ze moeten oefenen en dat je dan nog iets mee krijgt is een extraatje.
    Je kunt zelf even naar je kindje kijken en in mijn geval een gratis geslachtsbepaling.
    Nee het is niet te vergelijken met een pretecho. .maarja het kost ook geen 100 euro:)

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Het is in vleuten toch?

18. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Utrecht, leidsche rijn. Naast het ziekenhuis

19. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij deed de docent me ook pijn. Hij drukte zo hard! Ik riep gewoon au! Cursisten zelf zijn heel voorzichtig.
    Bij mij moest de navelpiercing uit!
    Ik snap dat het geen pretecho is en zij moeten oefenen. Maar als dank daarvoor kunnen ze ook wel een beetje hun best doen. Bij een pretecho lig je vaak ook maar 15 minuten. Dus als de docenten even bij iedereen 5 a 10 minuutjes de tijd neemt om wat leuke foto's te schieten is iedereen blij.
    Ik heb ook gevraagd maar er was geen tijd. En het moest maar even zo. Als ik wat anders wilde moest ik nog maar een keer terug komen.
    Tja. Dat is nu al 2 keer gezegd. :(
    Twijfel nu of ik nog wel een keer zal gaan.

20. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt de man was inderdaad iets hardhandiger..maar daardoor kwamen wel bepaalde dingen beter in beeld die de cursisten niet konden zien. Orgaantjes in mijn geval.
    En dat vond ik ook wel fijn om te zien dat alles zat waar het moest.
    Het was wat vervelend maar heb het niet als pijnlijk ervaren.
    Bij mij waren de cursisten er erg op gebrand dat als ze iets leuks zagen met een handje ofzo dat ze gelijk een foto maakte. Ze hebben ook 4 hele korte filmpjes gemaakt.
    Kan me voorstellen dat als je dit al 2 keer mee gemaakt hebt dat je er klaar mee bent.
    Mss heb ik het gewoon getroffen met de cursisten?
    Wat zegt dennis erover dan?

Deel Deze Pagina