Super zenuwachtig. Morgen mijn termijnecho!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mommytobe21, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mommytobe21

mommytobe21 Nieuw lid

Jan 23, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mama's,

Met 7 weken heb ik een inwendige echo gekregen, omdat ik 1 jaar geleden een miskraam heb gehad met 5 weken. Dit is natuurlijk een gebeurtenis wat je niemand wenst! Echter zag alles er goed uit met de echo en gaf de verloskundige mij aan dat de kans op een miskraam van 33 naar 9 procent daalt (bij een eerste goede echo).

Morgen heb ik mijn termijnecho en dan ben ik 11 weken zwanger. Ik ben echt zoooo ontzettend zenuwachtig. Allerlei vragen spoken er door mijn hoofd. Klopt het hartje? Groeit het goed? Zal het bewegen?

Heeft iemand ervaring met een succesvolle zwangerschap na een miskraam?

Groetjes,

Een zenuwachtige mama in wording

2. Eriva

Eriva Niet meer actief

Voordat onze dochter is geboren heb ik 2x een mk gehad. Ik begrijp dus heel goed hoe je je voelt. Ik heb aanstaande dinsdag de 1e echo, zwanger van de 2e, en vind het ook weer super spannend hoor! Die onzekerheid blijft gewoon helaas...

Hopelijk is alles goed bij jou morgen! Succes!

3. mommytobe21

mommytobe21 Nieuw lid

Jan 23, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het blijft je toch achtervolgen....

Ik hoop zo dat het allemaal goed zit van binnen.

Ik hou je op de hoogte! Laat je mij weten hoe jij echo verloopt?

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Nou, je hebt in ieder geval al een goede echo bij 7 weken gehad toch?! Dat moet al fijn zijn geweest kan ik me voorstellen... Ik zal er volgende week ook wel even een berichtje opzetten als ik geweest ben!

5. Wendyvl79

Wendyvl79 Lid

Nov 11, 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal je nog sterker vertellen..

mijn zoontje is 10 jaar oud... 1 jaar na zijn geboorte moest ik een eierstok laten verwijderen door een grote cyste. een jaar daarna raakte ik toch zwanger , maar helaas een miskraam. paar dagen na curretage ben ik met spoed opgenomen vanwege helse pijnen. bleek er buitenbaarmoederlijk weefsel te zitten.. ook weggehaald.. meteen kijkoperatie en mijn enige eileider was zo beschadigd dat zwanger worden volledig kansloos was en ik zou geen kinderen meer krijgen.
    jammer maar helaas.. volledig bij neergelegd....
    1,5 jaar geleden heb ik een maagverkleining gehad en ben 50 kilo afgevallen... 7 maanden geleden verloor ik mijn vader op 59 jarige leeftijd.. en hoe het is gegaan weet ik niet, maar 4 weken na zijn dood stond ik met een positieve test in mijn handen.. 8 jaar ben ik in de veronderstelling geweest dat we "maar" 1 kindje zouden hebben.. en dan nu? ben ik 30 weken zwanger ;)

nou ja lang verhaal, maar ja heel positief verhaal na een miskraam haha

6. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Vandaag je echo! Spannend! Ik heb ook een succesverhaal voor je. Ook eerst een miskraam gehad, daarna zwanger geraakt van onze dochter en dat is inmiddels alweer een gezonde meid van 2,5 jaar. :)
    Inmiddels weer zwanger, maar het blijft gewoon spannend en afwachten of alles wel goed is.
    Je hebt al een goede echo gehad; dat is in ieder geval al heel positief.
    Komt vast goed!

@wendyvl79, wauw das pas een mooi verhaal! Hoe bijzonder is dat!

7. Eriva

Eriva Niet meer actief

Hoe laat moet je? Of ben je al geweest?

8. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,983
    1,251
    113
    Ik heb ook een miskraam gehad en bij elke echo haal je even opgelucht adem (heb er inmiddels vier gehad).
    En zodra er weer één dichterbij komt ga ik weer malen. Zou het nog goed zijn, klopt het hartje nog... ik moet di weer naar de vk, dan gaat ze luisteren naar t hartje.
    Ik hoop dat het overgaat als ik het kindje kan voelen.

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Spannend he!!

Zit vast goed!

Hier na 5 ma s , een zoon uit China, zwanger en bevallen van mijn jongste en nu ruim 15 weken zw van de derde ;)

10. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

Jul 23, 2013
    1,212
    0
    0
    In het noorden.
    Hier een miskraam gehad en gelijk erna weer zwanger. Ik vond het dan ook extra spannend. Maar tot nu toe is alles goed met ons beebje!

Hoe is het gegaan?

11. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

Apr 25, 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste zwschap eindigde ook in een mk. 4 maanden erna weer zwanger en die zwschap is heel goed verlopen, inmiddels is onze gezonde zoon alweer een halfjaar! :)

Share This Page