Gratis echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by duha, Feb 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Nou ik was net gebelt dat ze morgen een zwangere nodig hebben!

Jammer genoeg kon ik niet want dan heb ik ook me 20 weken echo.

2. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Ik heb 25 maart een echo :D

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ben gisteren geweest en ga 15 april weer.
    Een echo gehad van ruim 35 minuten en ieder lichaamsdeeltje is helemaal nagekeken (echt net zoals bij de 20 weken echo)
    ook geslacht was weer goed te zien en alles zit erop en eraan. Daarna nog een leuk knuffeltje gekregen en 2 foto's.

Was de moeite zeker waard! :D

4. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    fijn dat het zo goed bevallen is! Moet je verder nog iets doen? of het gaat ze alleen om het wondertje in je buik?
    Wel erg prettig dat ze ook naar het geslacht kijken.
    Bij de 20 weken echo konden ze met 99,9 % zeker zeggen dat het een meisje is maar wil het graag toch nog wel een keer zien!

5. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Ik ga er morgen heen!

Dus ben benieuwd en laat het snel weten!

6. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

Oct 23, 2007
    104
    0
    0
    Heb net ook maar even gemaild. Ben benieuwd of ze nog mensen nodig hebben......

7. Ik ben er inmiddels al een keer geweest en over 3 weken mag ik weer! Ik vond het er hartstikke leuk!

Groetjes Jelske

8. Elin

Elin Actief lid

Nov 28, 2007
    230
    0
    0
    Ik heb een mailtje gestuurd, ik hoop dat ik ook mag.

9. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Ik heb net gebeld voor een afspraak en kan 19 mei a.s. terecht. Ben benieuwd!

10. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben dinsdag geweest. Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen! tuurlijk is het geweldig als je weer je kindje ziet in je buik! maar ik vond die vrouwen redelijk lomp. Ze moesten kijken naar een bepaald iets in de hersenen en het bovenbeen botje moesten ze opmeten. Dei vlek in de hersenen konden ze moeilijk vinden (maar was er wel want de 20 weken echo was perfect). Daar waren ze een hele poos mee bezig. Er werd een lerares bij geroepen en die begon alleen maar te zeuren dat mijn broek verder naar beneden moest (ik had mijn broek al heel erg laag zitten). Nou daarna naar het botje in het bovenbeen. Die meiden bleven herhalen dat het botje krom was! En pas na een aantal keren vertelde ze dat het niet aan het botje lag maar aan het apparaat! Zeg dat dan gelijk en niet nadat je zeker 5 keer verteld heb dat het botje krom is!
    Toen alles was opgemeten kwam de lerares langs dat ze moesten afronden. Ik voeg of ze nog even naar het geslacht wilden kijken. Nou dat mocht eigenlijk niet maar die studenten wilden het wel even snel doen. Vervolgens komt die lerares nog langs lopen met de opmerking: ligt ze er nog steeds?!?! Hallo ik lig erij hoor!
    Ik zou er dus niet nog een keer zo'n eind voor gaan rijden.
    Maar het was wel weer heel gaaf om ons kindje te zien!

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ben vandaag weer geweest en vond het weer helemaal fantastisch!
    Heb 10 echo foto's meegekregen (4 van de placenta voor de gyn) en de echo duurde 50 min. Ook nu weer een kadotje, een bakje om fruit in te doen erg leuk.

Zal zo de echo's in m,n album zetten hierbij alvast 1:

12. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    gaaf hoor dat het zo goed is bevallen! En 10 foto's joh! lucky jou! ik kreeg er met moeite 2 mee.

13. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik ben in December geweest en vond het helemaal niet zo leuk....
    Tuurlijk was het wel leuk om je kindje weer even te zien, want als je bij de vk loopt krijg je bijna geen echo's, maar vond niet dat ik erg fijn behandeld werd door de leerkracht.
    Ze heeft alleen maar gezeurd over mn gewicht en dat ze daardoor mn kindje niet goed kon zien.
    Ze deed ook heel lullig waar de leerlingen bij waren, dat ze harder moesten duwen want anders kon je toch niet goed zien met die laag vet.

Mij hebben ze ook gebeld of ik nog een keer terug wilde komen maar dat heb ik dus niet gedaan, het was helemaal over met de pret!

Kregen wel redelijk wat foto's mee, het duurde ongeveer 40 minuten, waarvan de leerlingen ongeveer 25 minuten deden dus dan zie je hetzelfde als wat je ziet als de lerares het deed....

14. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Wat een leuke ervaring weer Rachel! En 10 foto's, super zeg!

@ Lovelylonnes jammer dat jij een mindere ervaring hebt.. Inderdaad niet netjes dat de leerkracht zo met iemand omgaat, ze moeten blij zijn dat er mensen zijn die mee willen werken aan zo'n les!

Share This Page