ik heb via dit forum van iemand een kerstvrouwenpakje gekocht voor mijn dochter.. echt zo'n schattig pakje.. maar hij is niet bezorg door de post vorige week donderdag heeft ze het op de post gedaan zegt ze.. en nu nog niets... baal er ontzettend van!
is het als een pakketje bezorgd? want anders zou degene die hem heeft opgestuurd een bonnetje krijgen waarop je hem kan opsporen..
nee ze heeft het via de brievenbus post verstuurd... had al een track en trace nummer gevraagd maar die zit er niet bij met gewone postbezorging..
De post kan vertraagd zijn. Ik heb maandag een brief op de post gedaan en die is ook pas vandaag aangeboden. Dus zeker 1 a 2 dagen kan het vertraagd zijn. wel erg vervelend, twijfel je aan haar oprechtheid?
het lijkt me niet dat zij niet oprecht is.. maarja je weet het nooit he.. kan ik denk je nog mijn geld laten terugboeken dan?
Heb je het van maxje gekocht? Haar ken ik, en ik weet zeker dat ze het dan ook echt heeft opgestuurd. Nee terugboeken kan sowieso niet. Alleen bij de meeste incasso opdrachten. Ik heb ook eens iets gestuurd en het is niet aangekomen. Ik heb toen het aankoopbedrag teruggestuurd. De verzendkosten niet.
je kan nooit geld wat je zelf hebt overgemaakt, terugboeken.. en kheb weleens een kerstkaart in november gehad haha.. je weet het maar nooit... crazy people
Hey meid,wat ontzettend rot zeg! meestal als je zelf wat overmaakt kan je het niet terugboeken,wel als het er automatisch word afgehaald.. ik zou ff bij je bank navragen.. en een week over een pakketje duurt wel erg lang niet?!
@ Claudia0404: je kan je geld niet terug krijgen als je het zelf hebt over geboekt... (mijn mannetje werkt bij de bank..) dus dan zou je het misschien met de koper kunnen overleggen?
ik wilde liever geen naam noemen omdat het dan kan zijn dat ze onterecht wordt beschuldigd.. vroeg me alleen af waar het pakje blijft vindt het ook zonde van mn geld.. heb best vaak iets overgekocht via hier en is altijd goedgegaan.. lijkt me ook niet dat vrouwen hier de boel besodemieteren aangezien sommigen best "bekend" op het forum staan... ik baal er gewoon ontzettend van..
Kan nog langer hoor, Ik heb op de pakketservice gewerkt ( studententijd, ) en soms kwamen poststukken pas een maand later aan. Als er iets mis gaat op de sorteercentrale dan kan het best lang duren Mensen stelen ook wel bij de sorteercentrale.
ja dat duurd idd erg lang.. denk ook niet dat het nog komt.. kan eerst wel eens even met de verkoopster overleggen.. is natuurlijk ook lullig voor haar...
vraag eens hoe ze het verpakt heeft, als het niet goed verpakt zat heb je kans dat het tussen een machine is gekomen en het pakje open is gegaan, dan is het voor de post nog moeilijk te achterhalen wat waar inzat en voor wie het is..
je kan bij tnt een onderzoeksformulier opvragen die moet de verkoopster dan invullen, ze kunnen het dan misschien terugvinden. Heb het vorig jaar ook gehad hoor. had een iets verkocht en was samen met de koper besloten om het via de brievenbus op te laten sturen. de koper zei dat hij het niet had gekregen en eiste zijn geld terug. sindsdien doe ik alleen pakketpost. Brievenbuspost is moeilijk terug te traceren.
Stelen doen de sorteerders zeker! Ik heb oma's die met de post nog steeds (na zo vaak waarschuwen) nog weleens geld met mijn verjaardag opsturen... Vorig jaar heb ik geen een kaart gehad van iemand! Ik familie gebeld en gevraagt, en er waren totaal 14 kaarten verstuurd en er maar 1 uiteindelijk gehad na 3 weken open gescheurd en al! Terwijl er maar ik 2 kaarten geld zat... TS, Het ligt dus niet altijd aan de verkoper.