Hallo, Ik heb hier al eens een zelfde soort bericht geplaatst met gelukkig lieve reacties... Maar mijn zoontje is helemaal gek van het blauwe knuffeldoekje van nestlé! Maar helaas zijn we er al 1 verloren... Vandaar de vraag of iemand onze voorraad opnieuw aan wilt vullen, Haha. Je maakt er mijn zoontje (en z'n moeder) erg blij mee!
Stuur je adres maar even in een pb. Ik heb nog zo'n knuffel liggen in de kast. Doe er niets mee, dus stuur het graag op
Een foto zou makkelijk zijn heb hier wel een blauwe knuffeldoekje ooit bij een van de dozen of ergens bij gekregen maar weet dus niet of dat van nestle is vandaar een foto is handig.
Sorry dat ik niet meer reageert heb, maar hierbij wil ik je even zeggen dat ik de andere extra knuffels niet in de buurt heb. Ze liggen bij mijn ouders thuis. Zodra ik ze heb laat ik het wel ff weten.
ik heb er ook een nieuw in de verpakking. tegen verzendkosten wil ik em best verzenden. reacties graag per pb
Ik heb er 2 nieuw! Alleen gister toevallig uit de verpakking gehaald om te wassen (op 30 graden geweest met de andere knuffels). Tegen verzendkosten wil ik ze met alle liefde opsturen. PB me dan eventjes!
ook ik heb er een als ik het goed heb..... tegen betaling stuur ikhem op... uiteraard mag je hem ook op komen halen ik woon in drenthe
ik heb nog een nieuwe in de verpakking liggen. tegen de verzendkosten wil ik die wel naar je opsturen. ik hoor wel of je interesse hebt
Ik heb er ook nog 1 in het plastic liggen. Pb maar wie er nog intersse heeft. tegen verzendkosten stuur ik hem naar je op. Of eventueel ruilen tegen de beer van bambix waar mijn zoontje dol op is.
heb je er nog 1 nodig? heb m gister bij de zwangerdoos van etos gekregen. is de 2de al waar ik niks mee doe. misschien heb ik die andere ook nog wel in de kast liggen