Goedemiddag iedereen. Wij van de februari 2015 mamaatjes gaan een meeting houden. Nu wilde ik, indien het lukt, voor iedereen een lepeltje laten maken van Kellogs. Nu eet ik wel cornflakes, maar geen bergen. Ik heb per lepel 3 codes nodig. Kunnen jullie mij aan codes helpen? Ik vermoed dat er zo'n 12 komen en heb ik dus 36 codes nodig. Zou echt tof wezen als jullie mij kunnen helpen. Met vriendelijke groeten Sandra
Joh wat jammer, die actie is net afgelopen!! Ik had je wel 10 dozen kunnen sturen als ik t eerder had geweten... Ze gaan nu net een actie starten met mini moestuinen kunnen aanvragen. Succes ermee!
Hoi Noa, das vreemd, bij mij op de doos staat dat het is t/m 31 okt 2015... Daarom vond ik het zo'n leuke actie en voor elke kleine meid/kerel een eigen lepeltje, heel apart dat er bij jou een andere datum op de doos staat. Tja, ik kreeg dit idee pas deze ochtend toen ik cornflakes pakte....
De actieverpakkingen werden inderdaad uitgegeven tot eind maart. Dit staat volgens mij ook op de Facebook pagina van Kellogs. Het duurt enorm lang. Zit nu bijna 2 maanden te wachten op de lepeltjes. En als ik de verhalen lees op Facebook en andere pagina's dan ben ik bang dat ze ook niet gaan komen. De kommetjes schijnen ook bij vele niet geleverd te zijn.
Mmmm, jammer, maar dan is het niet anders..... Dan maar iets anders gaan verzinnen... maar bedankt voor jullie info!!
Heb zowel de kommen als mijn lepels ontvangen na ong 6 wk. Mag dus niet klagen.? Heb wel een code voor iemand die hem wil?
Wij missen nog twee codes, de codes van de moestuin werken helaas niet voor de lepel. Als je nog een code hebt graag.
Ik heb net ook twee lepels besteld, ik ben benieuwd hoe lang het duurt. Er staat 90 dagen voor.... Groetjes Senna
Ik heb ook 1 code nodig ik wist niet dat ze een nieuwe actie zouden krijgen anders had ik gelijk in 1 x meerdere pakken gekocht