Ik merk dat ik al mijn ideeën al (te) vaak geprobeerd heb en wel eens iets anders wil. Hebben jullie nog lekkere ideeën om wraps te beleggen?
Kruidenkaas, ham, sla Kruidenkaas, gerookte kip, komkommer Kruidenkaas, zalm, sla Pesto, parmaham, pijnboompitten, parmezaan, rucola Mostermayo, carpaccio, pijnboompit, mayo Filet american, ui, ei
Vorige week gegeten met sla, avocado, kipfilet en tomaat. Vond het lekker! Volgende x zal ik het met paprika doen ipv tomaat, denk dat dat lekkerder is.
Wraps met creme fraiche, gebakken kipfilet stukjes, sperziebonen, avocado en sla zó heerlijk! Kip doe ik meestal bakken met beetje kerrie kruiden. Nomnomnom!! Tomaat is er ook lekker bij. Ok.. honger
Wraps met crème fraiche waar een zakje tacokruiden doorheen zit. Kipfilet er door heen snijden. Lente uitje en diced tomatoes uit blik met paprika. Geraspte kaas erbij. Heerlijk! Mexicaanse wraps zeg maar
Wraps met mexicaanse boontjes,kipfilet en rauwkorst. Wraps met gehakt,taco kruiden mais tomaat en groene peper erdoor heen gebakken met evt eeb laagje guacamole erop
Kip kruiden met paprika poeder, zout en peper. Avocado prakken en mengen met crème fraiche. Wrap eerst met de creme insmeren, dan sla, kip, tomaat, lente-ui paprika en komkommer erop. Voor de volwassenen doen wij dan nog wat shiracha saus. Heerlijk!
Er zijn zoveel lekkere recepten! Een lunchwrap; halve avocado prakken en mengen met een eetlepel hummus en dit over de wrap smeren...beetje peper erover. Eitje koken en dit in stukjes snijden en erover en wat groente/rucola als je dat lekker vindt.
Gisteren heb ik zelf wraps gemaakt: 200gr boekweitmeel mengen met 400ml water, kruiden naar smaak, zout en knoflook. Dan bakken in de pan net zoals je een pannenkoek bakt, heerlijk! Ik heb het wel zonder olie gedaan anders vond ik het te vet. Vulling was deze keer: Pompoenhummus Avocado Verse spinazie, tomaat en lente ui gebakken erop Wat citroensap en peper eroverheen Was echt heel lekker! Ju kunt ze natuurlijk nog voller doen als het voor avondeten is en als het meer voor tussendoor is zou ik de groente rauw laten en de wrap echt oprollen.
Wat een lekkere recepten allemaal! Ipv kip en gehakt kan er ook gyrosreepjes in. En ik heb ook wel eens met kip en peultjes en ui gehad. Voor koud is het ook lekker met geitenkaas en dan sla, komkommer, honing en zaadjes erbij.
Lunch: kaas, tonijn (blik), komkommer en chilisaus Avond: gehakt met fajita mix, mais , paprika en sla !
Stukjes gebakken kip met pittige kruiden en klein beetje sambal. Daarna flinke scheut ketjap in de pan met taugé. Dit op de wrap en afmaken met komkommer en zelf gemaakte knoflooksaus.
Ik maak het altijd heel anders. Kipfilet bakken met kipkruiden, dan wat uien en wokgroenten erdoorheen. Geraspte Kaas en crème fraice erdoorheen. Ondertussen kidneybonen verwarmen en afgieten. Die erbij doen. De tortilla's insmeren met crème fraiche en geraspte kaas eroverheen strooien en dan de vulling erop. Wrap oprollen en in een ovenschaal. Voor erbij maak ik salade met stukjes appel en rucola, ei, tomaat komkommers en alles waar ik zin in heb haha. En tortilla chips erbij. Saus gebruiken wij niet, maar kan natuurlijk wel. Gezond? Absoluut niet. Lekker? Jaaaaaaaaa (wij eten dit niet vaak, ongeveer 4 x per jaar ofzo)