ik heb op mijn andere 2 mail adressen ook nog niks gehoord, maja ik mag niet mopperen heb met deze actie nu 2 fotoalbumpjes gewonnen
Oh oke. Heb geen uitroepteken gezien en het zijn super kwaliteit fotos dus dan zal het wel goed komen. Heb ook nog met 3 ander mail adresen mee gedaan. Hopelijk krijg ik daar ook nog zo n code op.
Hoe lang duurt het dat je het album krijgt? Heb hem net gemaakt en verstuurd. ( pff wat een werk zeg, maar wel leuk)
haha okee afwachten dus heb nu op 3 mails die ik heb meegedaan erg he een echte hollander als er iets te winnen valt gratis super afwachtne dus maar
uhhhhh moet niet liegen meen een week of 1,5 week zoiets je krijgt een mailtje als je besteld hebt en daarin staat ook precies beschreven hoe je de procedure kan volgen van je album... hihihihi het lijkt wel of ik er werk zoveel weet ik er van hihihihi maar is niet zo hoor komt omdat ik bij de kerst buzz campagne ook bij albumprinter mocht bestellen en privé had ik ook al eens besteld @natassie nee hoor maakt niet uit hoeveel je er goed hebt als je mee doet win je als het goed is altijd. wanneer heb je meegedaan? meestal moet je wel binnen een week bericht krijgen dat je gewonnen hebt omdat ze per week een trekking doen...
Grrr dat ding dat je moet downloaden heb ik net gedownload, wil het niet openen! Dus opnieuw gedownload en weer een foutmelding... Waarom nou?! Ben ook zo'n compukneus he...
@mandtyje heb vorig week met mijn email mee gedaan of langer terug env andaag met die van me vriend en van alsyia haar email ik wacht dus nog even rustig af
nou dan denk ik dat je 1 dezer dagen toch bericht moet krijgen hoor komt goed ik denk dat ik ook nog 2x meespeel op een ander adres dan kan ik voor vaderdag ook 2 albums maken ( 1 voor opa en 1 voor papa ) dan schei ik er mee uit hahahahahaha
zie je nu wel hihihihihihi goed zo nu kan je gelijk aan de slag. @ vlinder hmmzzz vreemd hoor dat je die foutmelding krijgt. kan het niet aan je instellingen liggen? of ff morgen nog eens proberen als je je pc opnieuw hebt opgestart? hoop dat het lukt succes iig
het is een heel lief klein foto albumpje je kan ook de achtergrond aanpassen dat is echhhhhhhhhhht mooi ik heb dan roze met handjes in de hoeken genomen en dan wat lichter gemaakt en op de linkse pag heb ik dat handje gespiegeld naar de andere hoek. ook kan je een foto helemaal als achtergrond instellen die word dan licht en dan kan je je gewone foto's er op de voorgrond doen och je kan er zoveel mee