Helemaal leuk! Ik heb 2 albums gewonnen. Ben al een gevorderde gebruiker , met picasa&albumprinter samen kun je helemaal leuke dingen doen! ik had er trouwens maar 2 goed
wat ik em afvraag op het voorbeeld zijn de fotos vrij wazig of ligt dat aan mij.. maar is dat in het echt ook zo of niet?
vertel? Ik heb inmiddels via mn 2e mailadres ook prijs Enneh Natassie lees even op pagina 3 of 4 van dit topic, daar staat je antwoord tussen
Voor de mensen die zeggen dat de foto's wazig lijken bij het voorbeeld: zet het voorbeeld dan maar eens op 100% Je bekijkt het voorbeeld nu namelijk op 150% zo'n beetje, dus logisch dat het wazig is En binnen 5 werkdagen heb je je boekje thuis!
Als je op achtergrond klikt, kun je eerst alleen kiezen tussen kleuren, zwart en wit. Er staat ook achtergronden downloaden. Ik heb gewoon werkelijk alles aangeklikt, op bruiloftachtergronden na. Om de pagina heb ik een ander achtergrondje gekozen, ziet er heel vrolijk uit.
o leuk bedankt ga het zo ff proberen. schattig hoor. weet ook iemand de afmetingen van het albumpje is het 10 * 15?
Dat ligt eraan welk album je gekozen hebt. Als je liggend maat S hebt gekozen is het formaat 13x10 cm.
Als je dan een ander formaat kiest moet je dan bijbetalen? Dit was namelijk de enige die ik zag die 9,50 kosten zoals in de mail stond.
voor de verandering hebben wij er ook 1 gewonnen met niet zo heel veel fout. Maar ik ga het ook nog proberen op de e-mail van me vriend enzo haha neit geschoten is altijd mis.
Yups, dan moet je bijbetalen idd. Je kan ook een groter album maken, dan krijg je gewoon 9,50 euro korting. Overigens krijgt iedereen die meedoet gewoon het mailtje dat ze gewonnen hebben hoor. iemand hier schreef al dat het zelfs in de voorwaarden staat dat je dat krijgt.
Ik heb het op het ene mailadres wel ontvangen en bij de ander niet. Dus weet niet of het standaard is dat je wint.
Ik heb inmiddels het eerste album besteld. Ik heb een vierkante gedaan 24 pagina's in maat M + tekst op voorzijde, dus moest 7,50 bij betalen.
Ik heb vandaag mn boekje binnen gekregen en hij is zo supergaaf he! Ik heb foto's van de bruiloft erin gezet en het geeft echt een leuke impressie van hoe de bruiloft was. Ik ga nu precies hetzelfde boekje weer bestellen, voor moederdag!
Vandaag ook m'n albumpje binnen gehad. Ik had vierkant S bestelt, en hij is echt heel erg ienie-minie. Maar de kwaliteit is wel mooi. Wat ik alleen echt vind tegenvallen, is de naam voorop het album. Is bijna niet te lezen... Ik geef het aan m'n moeder voor moederdag!
jammer dat het erg ienieminie is.. heb namelijk ook 1 voor meoderdag gemaakt met in het begin een heel stuk tekst dus denk dat het niet zo te lezen is dan haha nou ben benieuwd
ik heb een rechthoekige genomen.. hijs echt mooi geworden.. en dan inni mini, ach tis net zo groot als een gewone foto zeg maar.. wel heel lief dus!