je moet niet iedere x met het zelfde email adres meespelen je wint maar 1x op dat adres probeer het eens met een ander email adres... heb ff denken 7x meegespeeld 6x gewonnen waarvan 1 code het niet van deed en van de laatste x dat ik mee gespeeld heb moet ik nog bericht krijgen... berichtgeving varieƫrt van een dag tot een week... dit is de laatste week dat het spel gespeeld kan worden dus als je nog wilt winnen moet je nog snel een spelletje doen succes ( nu ik dit zo na lees lijk ik wel heel erg hebberig whahahahaha maar heb nu wel voor de opa's en oma's voor de verjaardagen een mooie foto albumpje gemaakt en voor alle 3 de kids een eigen album kunnen maken :-D )
Mandy jij hebt dus alle codes ook al gebruikt? Ik vroeg me nl af of ze niet moeilijk gaan doen als ze zien dat dezelfde mensen diverse codes gebruiken.
nee hoor heb nog niks er over gehoord. staat ook niet dat de codes niet overdraagbaar zijn dus ik kan ze net zo goed ook van mijn buurvrouw gekregen hebben bijvoorbeeld levering gaat buiten de NS om en albumprinter heeft volgens mijn zoiets van maakt mij niet uit alsde centen via de ns maar binnen komen hihihihihihi ( moet wel zeggen heb niet na de voorwaardes gekeken wie weet dat daar wel iets in stond, maar tot nu toe niks geen problemen)
Ik heb een fotoboekje gemaakt en nu krijg ik geen bevestigingsmail. Krijg ik dan ook het boekje niet? Zo niet zou daar wel van balen, al het werk voor niets geweest.
Die kan je dus wel invullen, maar is het bij mij dan wel gelukt, ondanks dat ik geen mail heb gekregen? Of wie wilt zijn actiecode afstaan. Had juist zo'n leuk boekje gemaakt, van ons meisje met papa voor vaderdag
die bevestigings mail kan wel even duren maar ongeveer een uurtje kan je hem nog krijgen hoor. komt goed en die code is tot half juni geldig...
Ik krijg altijd wel 3x mail. 1x bevestiging van bestelling, 1x bevestiging van uploaden en 1x bevestiging van betaling. (ik betaal per Ideal)
dan zou ik even contact opnemen en ook even die code die je hebt gebruikt ook opschrijven en doorgeven wie weet kunnen ze het achterhalen. succes meis