Gratis fotoboek voor je baby

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door meggie, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    nee hoor maakt helemaal niet uit!
    hun zien alleen dat je een code hebt gebruikt. meer niet al heb je 100 boekjes gemaakt is niet erg.
    ik heb er 6 besteld en nooit niks over gehoord ( moet er nog 1 bestellen :oops: )

en mochten ze toch moeilijk doen, wat ik niet kan indenken, zeg je toch dat je die code van je ouders hebt gekregen of zo... ( is toch niet te achterhalen )

2. Niet meer actief

Heb ik al gedaan :oops:

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb nog 2 actiecodes en wou in het weekend ervoor gaan zitten, maar is de actie afgelopen? Daar zou ik echt van balen!

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    je kan de codes nog wel gebruiken...

ik heb nu ook nog steeds 1 boekje niet binnen maar hij is wel goed verstuurd heb een email ervan.. dus wacht nog even af anders mail ik ze gewoon... maar voor zover ik weet kan je de codes nog wel gebruiken eergisteren in ieder geval nog wel;)

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    op dat mailtje die je gehad hebt van de NShispeed waarop die code staat staat ook op tot waneer die code geldig is. meen tot 15 juni eminste die van mijn wel...

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb vandaag de 5 :)oops:) mailtjes ontvangen en de actiecodes zijn bij mij geldig tot 6 juli 2008. Ik heb nog wel meer email adressen maar vind het zo wel genoeg denk ik ;).

Ik had trouwens 1x alle steden goed! :D Maar toevallig veel goed gegokt hoor, ik herken de helft niet :oops:.

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heb vandaag ook weer een code ontvagen ;)
    haha en inderdaad nu tot de 6e van juli goed :)
    kan ik mooi nog album maken als ik terug kom van de vakantie :D

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb net een boekje besteld, maar het voorbeeld is erg blokkerig, is dat in het echt dan ook zo? Ik ga nu nog een boekje bestellen, maar dan met 1 foto per blz., zal dan wel mooier worden denk ik. En inderdaad, een gegeven paard ;).

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nee in het echt is qualiteit het zelfde als dat je even kijkt als je hem wil bewerken... hij geeft aan als het geen goede foto is dmv een uitroepteken.
    valt echt op kan niet missen ;)
    nou veel plezier met je foto album.

ik ga nu de laatste bestellen

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb de 2e ook besteld inmiddels! Nu ga ik voorlopig even wachten en dan kan ik op het laatste moment nog wat albums bestellen met wat nieuwere foto's (dan zit het eerste hapje er ook bij :D).

De kwaliteit is dan wel goed... want bij de foto's bewerken ziet het er goed uit, mag ook wel met ons super de luxe fototoestel ;).

Ik ga trouwens nog een keer het spelletje spelen, maar nu weer met een ander emailadres...

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heeft helaas geen nut meer de prijzen zijn afgelopen..
    spel kan nog wel steeds gespeeld worden maar je krijgt geen prijs meer ;) helaas...

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh oke, nou dan 'helaas' maar 5 albums :D

13. Niet meer actief

De kwaliteit is niet echt je van het... Ook niet in het echt hoor.

Gewoon foto's af laten drukken is mooier. Maar wel leuk om zo'n boekje te hebben natuurlijk.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heeft er iemand nog een bonuscode over, die niet gebruikt is. Ik heb namelijk een boekje in elkaar geflanst, omdat ik steeds mailtjes kreeg over het fotoboekje, en dat het nog tot en met morgen te bestellen is. Voer ik dus de code in, zegt hij dat deze al gebruikt is (ik heb al eerder een boekje besteld). Baal ik dus behoorlijk van. Dus als iemand nog een code heeft, ik hou me aanbevolen. Pb dan maar even!

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    princes ik heb die mailtjes ook gehad ik heb als de codes nog te gebruiken zijn nog wel 1 over voor je.
    moet je me wel even laten weten of die code goed is of niet anders hoef ik dus ook niet mijn best te doen om nog binnen een dag een album te maken snap je hihihihi
    ik ga je nu een pb sturen moment

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Deze code doet het ook niet. Hij geeft aan: fout bij het controleren van de code. Wis code, gebruik een andere, probeer opnieuw.

Zal het nu aan de code liggen of aan wat anders?

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    eindelijk...ik kreeg een mail met een code en ik heb hem al in huis...klein mar fijn boekje maar wel erg leuk...

18. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik had het boekje binnen 4 dagen in huis! Verrassend snel. Morgen nog snel 2 boekjes maken...(heb nog 2 codes)

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik had ook 2 mailtjes waarin min of meer werd gesuggereerd dat ik mn codes ngo niet verbruikt had. Dus ik snel nog een boek gemaakt, beide codes geprobeert, maar vergeet het maar he.
    die mailtjes zijn gewoon foutje joh

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb nu 3 codes geprobeerd, en wederom doet hij het niet. Ik heb nu albumprinter.com maar een mail gestuurd. Hopen dat ze het nog op gaan lossen. Ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina