nieuwe actie: vul een recensie in op www.eropuit.nl en je krijgt weer korting op een album. software werkt hetzelde als albumprinter, maar met de naam TNT.
er staat een blokje bij...bovenaan...met de tekst = doe mee met de uitjestest...dat is ie! ik heb het al 2x gedaan ik verwacht vandaag de albums van de vorige actie...laat maar komen!
Ah dank je wel! In de internetbrowser van firefox staat die niet. haha. Ik heb nu even de andere browser opgestart, daar staat hij wel. Dank je wel!
Ik heb t ook gedaan... Die andere had ik ook gedaan en ook al ontvangen..ook aan mams gegeven..die vondt t hartstikke leuk!
ik heb nog 2 codes voor 5,- korting bij albumprinter.nl dus als iemand één wil dan moet je mij even pben.. wel alleen doen als je hem ook gebruikt anders vind ik het zonde..
Ik heb fotoboekje net binnen. Wel hele slechte kwaliteit! Maar ja, ik heb hem voor niks, dus mag ik eigenlijk niet klagen, maar zou deze niet zelf bestellen als ik er voor moest betalen. Valt echt tegen..
Bij mij waren ze echt wel erg mooi! Goh... wat verschillend dan. Bestel wel vaker elders boekjes en deze waren van vergelijkbare kwaliteit.
Ik heb ook nog 2 codes voor 5 euro korting bij albumprinter. PB maar als je interesse hebt. Overigens heb ik een groot album besteld (korting op dat album gehad) en ik ben heel tevreden over de kwaliteit. Misschien ligt het er ook aan welke kwaliteit foto's je gebruikt (en of je ze heel erg vergroot bijvoorbeeld?)
ik heb inmiddels het boekje binnen. Vergeleken met het andere boekje van da andere site van ik die kaft veel mooier. Deze nieuwe is wel mooi met een foto aan de voorkant maar de kaft is net zoals de andere bladzijdes. De fotos zien er trouwens mooi uit...ben er blij mee. ik heb eentje voor me schoonouders en me schoonzus gemaakt.