donderdag en vrijdag kun je voor een baby tot 24 maanden gratis een foto laten maken en als je kindje ouder is kost het 2 euro.
het is in ieder geval bij ons in baarn kreeg ook echt een brief via de post binnen, weet alleen niet of het ook bij andere c1000 is.
een brief, toe maar zeg! nee ik zag het in de winkel staan maar ik denk dat het alleen in baarn is. maar ik ben vrijdag van de party
Hi thanks voor delen! Ik ben ook van de partij! Weet je ook van hoe laat tot hoe laat? Wat trekken jullie je kindjes aan?
@stich misschien omdat ik mijn geboortekaartje toen ingeleverd heb of heb jij dat ook gedaan? @vanesje donderdag en vrijdag van 9.30 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 18.00 uur.
Hi Mandy, perfect dank je wel voor je antwoord! Moet je, denk je, in Baarn wonen voor zo'n foto? Wij wonen in de buurt van Baarn.
vanesje ik denk het niet het is voor iedereen je kan daar ook elke week boodschappen doen toch? en mandy1, ook ik heb mijn kaartje ingeleverd .... ga het wel ff navragen. wanneer gaan jullie wie weet komen we elkaar tegen?
o, wie weet tref ik je daar mandy ik ga 's middags krijg dan ook hennie met de kleine op visite dus denk dat we samen er even heen gaan. ben benieuwd naar het resultaat van de foto's! knuf
Nou ja, je krijgt in ieder geval 1 foto van 13x18 gratis. Sterk in je schoenen staan bij het ophalen en dus alleen voor de gratis foto gaan. Ik hoop dat ze leuk zijn!
meestal kun je ook flink afdingen hoor ze hebben ze toch al afgedrukt en gooien ze anders in de prullebak