Nou ben ook naar de V&D in zuidplein geweest met mijn oudste (toen ze vier mnd was) ook indd van de blije doos........ Mooie foto's maar stervens duur en als je die andere foto's ziet, wil je die natuurlijk ook! Dus toen ik zwanger was van Ayla hadden we van de 9 maanden beurs ook een fotoshoot gekregen bij de V&D van 6.95, (die kreeg je dan gratis)dacht goh leuk met ons drieeen,maar ze deden dus echt niet lief tegen Zara (die vond het echt helemaal niks) heb dus al met al de gratis foto genomen, en de rest niet was zooooooo ontzettend duur en die prijzen kloppen dus echt niet! Dus als ik straks weer die bonnen krijg bij de blije doos, maak ik dus echt geen foto's meer van Ayla bij de V&D (heet portrait palace geloof ik). Ga wel naar een ander.
Wij zijn 2 weken geleden geweest. Het foto's maken ging heel goed. Ruim de tijd, aardige fotograaf. Genoeg eigen inbreng qua pose en achtergrondkleur enzo. A.s. donderdag kunnen we de foto's gaan kijken. Vooraf waren ze al heel duidelijk: ze drukken alle foto's geheel vrijblijvend af en er zit geen enkele verplichting aan. Als de foto's mooi zijn, gaan wij zeker de andere 3 keer ook. De gratis foto mochten we overigens niet zelf uitzoeken.
Pfff, dat is toch helemaal erg! Als je niet met kinderen om kan gaan, kun je beter geen fotograaf worden, toch? En bovendien, die foto's zijn niet bepaald goedkoop, dus kan hij toch op zijn minst de moeite nemen om vrolijk en vriendelijk te zijn. Maar het zal best per vestiging verschillen.
Ze wilde nog meer foto's maken maar ik ging zelf zuchten en zei laat maar zitten want hier heb ik geen zin meer in en Lindsey helemaal niet. Toen moest mijn nichtje Charlotte nog (ook 4 maanden toen) en zij werd helemaal afgeraffeld en afgekat....mijn schoonzusje was binnen 5 min klaar...
Ik vond het erg tegenvallen! Probleem was ook nog dat je eigenlijk 3 series tegelijkertijd 'moet' kopen, want losse series zijn helemaal peperduur... Ik vond eigenlijk maar twee foto's leuk en die leken ook nog eens ontzettend veel op elkaar. Uiteindelijk heb ik alleen de gratis foto genomen (en die ligt nog steeds in de envelop in de kast...) Nog twee nadelen: Ze gebruikten een bruine achtergrond, hetgeen nogal sombere foto's opleverde en het bleek niet mogelijk om vierkante afdrukken te bestellen... Ik heb uiteindelijk foto's laten maken bij een zelfstandige fotografe en haar foto's vond ik honderd keer mooier. Daarnaast was ik daar helemaal vrij in hoeveel foto's ik wilde kopen en in welke maat. Al met al was ik bij haar een stuk goedkoper en beter uit! Wat ik wel vervelend vind, is dat ik bij elk bezoek aan V&D weer wordt aangeklampt door Portrait Place met de vraag of ik foto's wil laten maken. Je zou er V&D bijna door gaan mijden...
Wij hebben vorige week de foto's opgehaald. Ze zijn erg mooi geworden. Van de 7 poses waren er 2 niet mooi, die hebben we laten liggen. We zijn keurig geholpen. Alle tijd om uit te zoeken en absoluut geen gepush om meer te kopen. De achtergrond hebben we bij het fotograferen trouwens zelf uitgekozen. Heel mooi paars, past perfect bij de kleding die Jarissa aan had!
@Pendrag: Waar heb jij ze laten maken dan? En kan je er gewoon heen gaan of is het alleen op speciale dagen?
V&D Leeuwarden. Foto's maken iedere dag mogelijk, wel op afspraak. Meer dan genoeg tijd om voor het maken van de foto's. Ongeveer 2 weken later een nieuwe afspraak om de foto's te gaan kijken. Bij de 1e afspraak kregen we als eerste een map vol foto's te zien. Hier konden we kijken welk soort licht/achtergrond/pose/close-up we zelf mooi vonden. Daar hield de fotograaf dan rekening mee. Ik wilde b.v. geen foto op zo'n schapevacht en perse een paarse achtergrond. Ook wilde we een foto met ons 3-tjes erbij. Was allemaal geen probleem. Bij het ophalen werden alle foto's in een lijstje gezet en werden we met rust gelaten om zelf te kiezen. Wij hebben het heel prettig ervaren en de foto's zijn echt mooi!
ik heb a.s. vrijdag voor de 6e keer een afsrpaak bij de vend in de stad. ik ga vragen of ik de gratis foto op een witte achtergrond kan krijgen en tamer dan op de witte grond laten zitten. alle graits fotos zijn allemaal hetzelfde en ik wilde wel iets anders. wij worden altijd heel goed geholpen. ze nemen de tijd en ze zijn altijd aardig tegen ons en tegen tamer. dat tamer nou makkelijk lacht om alles is een voordeel want dan gaat het sneller en makkelijker voor ons allemaal. zodra de foto klaar is zal ik ze in mijn album zetten.
Wij hebben as vrijdag een afspraak in Roosendaal. Ben erg benieuwd hoe het daar gaat zijn. Vorige week ben ik bij de Hema geweest voor een fotoshoot. Volgende week vrijdag zijn ze klaar.
Inmiddels staat de volledige sessie online: www.jarissa.web-log.nl Die met het helmpje op is op het KDV gemaakt. De rest van de 7 maanden foto's dus bij Portrait Place. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Het zijn leuke foto's geworden. Maar nou heeft iedereen het erover dat ze zo duur zijn. Waar moet ik aan denken?
heej erg mooie foto's zeg! maar heb je hier nou ook 35 per stuk voor betaald want ik vind dat een beetje veel eigenlijk...maar als ik die foto's zie dan zou ik ze ook willen nemen! gr
Tx dames. We hebben een beetje veel besteld zoals jullie zien. Vijf foto's waarbij je dus per foto een vergroting krijgt, een normaal formaat (13x18) en 4 kleintjes. Dan ben je rond de 135 euro kwijt.