gratis foto's bij V&D

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Iemand ervaring met de V&D in Amersfoort?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn vandaag geweest en het is reuze meegevallen. Die vrouw had echt de tijd voor Lianna. Voor de aktiefoto mochten we met z'n drieen op de foto. De rest van de foto's zijn alleen van Lianna gemaakt. Na zes foto's had ons meisje er genoeg van. Over twee weken zien we het resultaat.

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    vandaag hebben we ook foto´s gemaakt. het ging hardstikke goed. ze waren erg vrolijk en leuk met tamer. tamer vond hetook leuk. er werden hele leuke foto´s gemaakt maar ik ga ze niet nemen. ik wilde de gratis foto met een wite achtergrond op de grond maar dat doen ze niet. alleen standaard foto´s vond het wel jammer. over 2weken zijn ze klaar.

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Wij hebben vorige week bij portrait place in roosendaal foto's laten maken. De fotografe nam echt de tijd en ik mocht ook zelf de achtergrond en kleur van het doek waarop Lynn zat uitzoeken. Volgende week zaterdag kunnen we ze gaan bekijken. Mijn man gaat ze bekijken (bewust voor gekozen) en heb hem op het hart gedrukt alleen de gratis foto te nemen. Ik weet nl. zeker dat ze allemaal mooi zijn geworden, want op elke foto heeft ze heel lief gelachen. Dus mezelf kennende zou ik de hele reportage kopen en dat vind ik toch wel erg duur. Gisteren is er op het kdv ook een fotograaf geweest om foto's te maken en ik verwacht dat deze qua prijs een stuk goedkoper zijn.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Vandaag kon ik de foto's ophalen van de supermarktfotograaf. Ik was van plan er maar een paar te nemen, maar vond ze allemaal zo leuk dat ik het hele pakket heb genomen. Was 50 Euro, heb je dan 5 pasfoto's, een klein fotootje, 10 foto's van 13 bij 18 en 2 grote foto's voor, waarvan ik nu even het formaat niet meer weet. Vond het wel meevallen.
    Heb de foto's in mijn album gezet.
    Die man deed het ook wel leuk, dus ik hou wel even in de gaten wanneer hij weer in de supermarkt is, wel leuk om eens in de zoveel maanden foto's te laten maken.

Deel Deze Pagina