Hallo, Ik heb nog een bon van portrait place.( www.photocorp.com) bonnen voor een gratis fotosessie +gratis 30x25 kleurenfoto bon voor 1-6 maanden bon voor 6-12 maanden bon voor 12-18 maanden bon voor 18-24 maanden ik gebruik hem zelf niet dus wil hem gratis op sturen naar de eerste die reageerd
Hoi Babsie! Wat houd dat rijtje maanden in? Heb je van alle 4 een bon of zijn het 4 bonnen en moet je 4 keer terug? Jaycen is nu 3 maanden en we willen dolgraag een keer een fotosessie laten maken, ik wist alleen niet dat dat kon al bij zulke jonge baby's. Aangezien ie nog niet kan zitten, worden het wel allemaal liggende foto's, maar het lijkt me enorm gaaf! Als je denkt dat het kan zou ik de bon heel graag willen hebben als je m nog hebt (en er niet nog iemand op dit moment aan t typen is ) Groetjes Priscilla.
oh wat leuk, ik heb ook wel intresse als het bonnen voor appart leeftijd is. Mijn dochters zijn de 1 is 3 maanden en de anders is 2.5 jaar oud. lijkt me erg leuk en wil het ook al een hele tijd heel graag. net beetje op hun site gekeken en vond het erg gaaf zeg dus mocht het bonnen voor appart leeftijd zijn en het is nog niet weg gegeven heb ik wel intresse
je krijgt 1 foto gratis, die kiezen zij uit en het hele paket was 185 euro ik had geloof ik 1 20 bij 30, dan 7 van 20 bij 25, dan 7 van 13 bij 18, dan nog 4X7 van 4 bij 9, het waren best veel foto`s
Gratis fotosessie, maar voor de foto's zelf betaal je ongeloooooflijk veel zelf (25 per foto ) Kun je beter voor een fotoshoot betalen en ook een redelijke prijs voor de foto's zelf, is waarschijnlijk zelfs goedkoper..
ik had best veel fotos en heb 185 betaald, is geen gekke prijs, vaak is bij een fotovakhandel duurder uit, je betaald en voor de sessie maar je krijgt vaak maar een paar foto`s, ik heb he gedaan met 3mnd, ik had gelukkig een mam die zie je neemt gewoon alle foto`s en zij betaalde alles. voor mij zijn die foto`s goud waard, ze werkte super mee(Wat ze thuis vertikte)