hee meiden! mijn dochtertje van 3 wkn drinkt nu 90cc. 7x per 24 uur. Maar volgens mij heeft ze hier niet genoeg aan.. om 8 uur heeft ze haar fles gehad, en had niet genoeg, heb haar toen maar een flesje water erbij gegeven. Ze weegt nu ongeveer zon 2805 gr. laatste weging 22-11. mag ik haar meer geven of moet ik aan de 90 blijven? ze drinkt ook iedere keer netjes haar fles leeg, laat geen druppel staan, alleen snachts, fles van 3 uur. laat ze ong, 20 staan, maar is denk ik omdat ik haar wakker moet maken. ik weet het niet... liefs xx
Hoi Honey, Volgens de berekening mag een baby tussen de 150 en 180 cc per kilo gewicht per 24 uur drinken. Dat betekent dat jouw dochtertje per 24 uur maximaal 504 cc mag dronken (180 x 2,8) Ik denk dus niet dat je kan ophogen als ze al 6 x90 + 1 x 70 drinkt (= 610 cc) Als ze tevreden is en niet om meer vraagt zou ik het lekker even zo laten en anders eerst met een speentje proberen zoet te houden, Als ze echt gaat huilen om meer, tja dan zul je moeten denk ik, maar ik zou het rustig aannpakken groetjes
ik denk persoonlijk dat ze wel wat meer mag (120cc ofzo), maar ik zou anders morgen gewoon even huisarts, cb, vk ofzo bellen.