sorry hoor het is wss heel raar...want ben nog niet zwanger (althans dat denk ik,weet het niet zeker) maar ik krijg ineens de neiging de laatste tijd om zo'n blije doos oid te bestellen...maar dat kan wss helemaal niet of wel? ze controleren toch wel of je zwanger bent? sorry hoor dit is echt iets heel raars....ik hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten....
ik heb nog nooit een controle gehad bij mijn zwangerschappen van de blije doos dus denk niet ech tdat ze het controleren. bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik een bon om hem op tehalen maar had een mk gehad. toch heb ik hem opgehaald voor eventueel de volgende uk. de andere doos heb ik niet gehad want was toen alweer zwanger en kreeg een 2e blijedoos en naderhand ook babydoos. nu heb ik hem weer aangevragen en denk dat je het gewoon kan doen.
tja..ik wil het eigenlijk heel graag... om me alvast een beetje voor te bereiden ofzo maar ik durf niet zo goed...wat als ze er naar vragen... hihihi echt dom ik weet het maar ja.....
Ik moet zeggen dat ik het toentertijd ook wel wilde doen. Toch maar niet gedaan; maakt het moment dat het echt 'MAG' des te specialer
Je kan hem toch ook 'voor iemand ophalen'? Ik heb destijds de doos voor mijn schoonzusje opgehaald, want die lag in het ziekenhuis.. en ik heb echt geen buik van +/- 7 maanden hoor.. ze vroegen nergens naar..
Mja vind dat de lol er dan een beetje af is.. vond het erg spannend om de doos op te halen tijdens de zwangerschap. Maarja , als jij het graag wil , gewoon doen zou ik zeggen.
tja...daar zit ook wel weer wat in.... mja jullie hebben gelijk...misschien toch maar even wachten.... en ja wie weet kan ik hem toch van de maand ofzo nog ophalen as you know what i mean
Je kunt hem vaak niet gelijk ophalen hoor, je vult een briefje in (met uitgerekende datum) en dan mag je hem pas in de 7e maand ophalen...dus dan moet je hem al wel gaan aanvragen wanneer je hem snel wilt hebben
Ik zou hem persoonlijk niet eens voor de derde zwangerschapsmaand aanvragen. Maar goed misschien is dat mijn eigen negatieve inslag ?!?
Ah nee joh, netjes wachten tot je zwanger bent, dan ist veel leuker Mocht je het wel doen, doe dan niet de doos van Etos, want die komen met felicitas aan je deur na de geboorte Sta je daar zonder kind hihi
whahaha oke dan! hihi das een domper dan haha! nee hoor, jullie hebben helemaal gelijk, ik wacht lekker... en ik denk toch dat het zoiwezo niet lang meer duurt als ik mensen moet geloven
hihi zo heb ik ooit de huwelijksdoos aangevraagd voor de gratis spulletjes. Nooit over nagedacht dat er iemand langs kwam. Zat ik daar 's ochtends vroeg met een erg brak hoofd in mijn studentenkamertje te stotteren dat ik echt binnenkort ging trouwen Alleen jammer dat vriendlief een andere datum dan ik noemde. Oef wat genant!
Doen ze dat echt? Ik had hem heel fanatiek al aangevraagd maar het ging fout. Sta ik straks echt zonder kind aan de deur met die mutsen
ik weet dat ik de doos wel eens op andermans naam heb gevraagd wel op haar adres maar op mijn telefoonnummer. Ik wist haar nummer namelijk niet alleen het adres wel. (bizar maar oke) Ik wordt nog steeds gestalkt aan de telefoon. Nu hoop ik dat mijn aanvraag goed is gegaan daar.