denk het wel van de week alweer 2 snuggeren aan de deur voor muurisolatie.. heb huis 2 jaar geleden laten isoleren.. muren zitten vol met dichtgesmeerde gaten... en dan nog bellen ze aan of we interesse hebben..
Even een update. Ik vertelde dit aan mijn collega en dat is nogal een pitbull dus die bijt zich in dit soort dingen vast. Op 18-04 heeft ze de sticker besteld en meteen erachteraan gebeld. De sticker zou binnen 4 dagen komen. Vandaag nog niks ontvangen dus zojuist heeft ze weer gebeld en gevraagd hoe het zat en ook aangegeven dat ze meerdere mensen kent die dat ding nooit gehad hebben. Er was blijkbaar "iets mis gegaan in de communicatie" juist.... Mevrouw aan de telefoon heeft beloofd er tien op te sturen (meteen voor de hele afdeling hier.) Ik hou jullie op de hoogte. Het zal mij benieuwen...
Nou geef me dan dat nummer ook maar eens jammer dat het consumentenvertrouwen weer zo wordt geschaadt.
ik dacht al dat het aan mij lag maar ik heb hem dus ook nog steeds niet. En heb toch al een hele tijd terug besteld
Hier ook besteld en niet gekregen. Nou ze stoppen het maar op een donkere plek Ik blijf gewoon de deur dicht gooien voor huis aan huis verkopers.
Ik heb het idee dat ze gewoon niks ermee doen. Ik heb hem alleen maar omdat mijn collega nogal volhardend was en er twee keer voor gebeld heeft (en toen meteen 10 stickers gekregen heeft)
Ik heb vandaag ook maar weer eens gebeld, word eerst drie keer doorverbonden. "Nee mevrouw, dan zit u hier verkeerd hoor". Uh, volgens mij zitten jullie mij de hele tijd door te verbinden en ikzelf doe niets! Inmiddels dus 3x mijn verhaal afgestoken en de vierde keer eerst maar gevraagd of ik nu wel op de juiste afdeling zit. Maar goed, het wordt vandaag klaargemaakt en dan zou ik het binnen 4 werkdagen in huis moeten hebben. Ben benieuwd!