Kan iemand mij uitleggen wat dat precies zijn en waar je ze haalt? Kom het zo vaak tegen op het forum maar kan er niet echt info over vinden
Lekker in het leven kortingsbonnen die je over de post krijgt als je aanmeldt op de site van lekkerinhetleven
begin juli ja... oh, moet weer overal gaan smeken voor bonnetjes!! en hopen dat AH nog mee doet en hopelijk dit keer weer een leuk boekje ipv 20 braun apparaten en 2 wasmiddel
jaa ik wacht er ook weer op en dan maar hopen dat ik weer een boekje kan bemachtigen want krijg ze nog steeds zelf niet echt jammer..
oooooooo ik kan ook niet wachten!! ben ook afhankelijk van de vrijgevigheid van een ander om dat ik ze niet meer krijg sinds de verhuizing ik ga duimen voor veel bonen, en dat ah niets heeft veranderd
ik wacht er ook met smart op. Heb ze alleen tot nu toe nog nooit zelf gekregen Hopelijk kan ik er toch weer wat bemachtigen
En nog een... Maar vind dat er ook zo vaag over gedaan wordt. Als je dit invult krijg je dan de bonnen thuis gestuurd? https://www.lekkerinhetleven.nl/registreer-1
Nee dat weet je nooit ik krijg ze niet en ben al euhh 5 jaar lid van deze site en me opgegeven voor allerlei zwangerschapboxen toen ik zwanger was en krijg ze gewoon niet ! Ik baal er echt van ik wil ook eens zo'n boekje ontvangen! Ik ben dus ook afhankelijk van een ander die zo lief is om bonnen te ruilen of weg te geven!
ze selecteren gewoon in hun adressen bestand. De ene wel de andere dus niet me buurvrouw kreeg ze wel door zo'n box voor zwangere aan te vragen blijkbaar ... dus helaas heb je nergens invloed op!
Oke! Bedankt voor de info! Vandaar dat iedereen er zo vaag over doet, hoe minder aanmeldingen hoe beter haha!