Dag meiden, Op 7 augustus wil ik met mijn moeder naar Mary Poppins (voorstelling van 20:00 uur). Kaartjes kosten normaal gesproken 79 euro per stuk, dus ik vroeg me af of iemand hier de kortingscode heeft om ze voor 35 euro per stuk te kunnen kopen (dat scheelt nogal ). Ben benieuwd (mag ook via PB)! Groetjes, Margit
Vertel vertel!!! ik ben ook heel benieuwd naar die code. Ik weet wel dat je met de rentepunten bij de ING de kaarten voor de helft van de prijs kunt krijgen. Maar met een code is het altijd makkelijker!
Ik weet alleen idd de rentepunten. Volgens mij is er verder geen kortingscode in omloop. Ik ben toevallig pas geweest en het is wel echt een aanrader. Hartstikke leuk!!!!
Alleen de eerste rangs kaarten zijn zo duur, de goedkopere rang is goedkoper waarom kies je daar niet voor...
wij waren tijdens de zomervakantie, hadden de laagste rang kaarten, maar omdat het zo ontzettend rustig was hebben we alsnog 2e rang gezeten. Voor 29 euro!
Omdat ik had gehoord dat er voor 1e en 2e rang een kortingscode was. En als het kan zit ik het liefst zo goed mogelijk natuurlijk, vandaar. Heb inmiddels via Marktplaats kaartjes gekocht. Op de 1e rang voor 35 euro per kaartje. Geldt wel alleen voor last minute, ik geloof t/m half augustus. Dus als je niet op vakantie bent, en een leuk avondje naar Mary Poppins wilt, moet je even op Marktplaats kijken!
moet je van te voren geld overmaken en krijg je het dan opgestuurd? Ik moet zeggen dat ik dat soort dingen op marktplaats nooit echt vertrouw... heb er slechte dingen over gehoord... of kan je het ook gewoon ophalen?
In dit geval heb ik voor 3,50 euro een kortingscode van iemand gekocht (geld naar die persoon overgemaakt) en met die code kun je naar SEE Tickets bellen (dat is een officieel verkooppunt). Ik zou ook niet snel kaarten van iemand anders kopen inderdaad, maar die 3,50 euro voor de kortingscode durfde ik wel aan. Ik was nu uiteindelijk 90 euro kwijt voor 2 kaarten (35 euro per kaart + 3,50 euro voor de code via MP + reserveringskosten + annuleringsverz).
Geniet alsnog van ons unieke zomeraanbod voor Mary Poppins: slechts 35,- per kaart! vr 6 augustus - 20:00 uur | za 7 augustus - 14:30 uur | za 7 augustus - 20:00 uur[FONT=georgia,palatino][/FONT][FONT=georgia,palatino] [/FONT][FONT=georgia,palatino] zo 8 augustus - 14:00 uur[/FONT][FONT=georgia,palatino]| wo 11 augustus - 14:00 uur | wo 11 augustus - 19:00 uur do 12 augustus 20:00 uur [/FONT]