Weet niet precies waar ik dit bericht goed plaats, Maar heel leuk voor mensen die in Rotterdam wonen of dicht bij! Ik zag de advertentie op marktplaats Gratis echo voor zwangere tussen september en januari Op de Verloskunde Academie Rotterdam (Instituut voor Gezondheidszorg) leren verloskundigen in het derde en vierde jaar van de opleiding om zelfstandig een echoscopisch onderzoek uit te voeren. Voor de studenten-echo-poli is de opleiding op zoek naar zwangere vrouwen die minimaal 20 weken en maximaal 30 weken zwanger zijn en die in deze periode de 20 weken echo hebben gehad. De echo's worden uitgevoerd onder begeleiding van een ervaren echoscopist. Het gaat om een reguliere 2-D echo. Na afloop van het onderzoek ontvang je een foto van je kind. Het onderzoek vindt plaats tussen september 2015 en loopt tot medio januari 2016. Het echoscopisch onderzoek neemt ongeveer een uur in beslag en vindt plaats op de locatie Rochussenstraat 198. Ben jij in deze periode tussen de 20 en 30 weken zwanger en vind je het leuk om een gratis echo te krijgen? Dan kun je direct een afspraak maken op onze studenten-echo-poli: IVG-echo@hr.nl Indien je iemand kent die dan tussen de 20 en 30 weken zwanger is, mag je diegene ook de contactgegevens geven!
Ik heb dit vorig jaar gedaan, was leuk! De verloskundigen in opleiding moeten middels opdrachten de echo maken. Daarnaast wordt er door een ervaren iemand even de tijd genomen om je baby in zijn geheel te bekijken. Ik kan het wel aanraden!