Gratis kaart sturen via Postnl

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by popje, May 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Tnt heet tegenwoordig postnl, om dit te vieren mogen wij gratis standaard dubbele kaart maken en gratis versturen. Je betaald dan niks.

Ga naar postnl.nl/kaart en maak een kaart voor bij het afrekenen de actiecode PostNL in.

2. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Als ik een kaart heb gekozen, gaat er iets mis... Meer mensen last van?

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    nee ik heb er één besteld

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ja ik kan ook geen actiecode invoeren jammer

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gelukt. Ik moest twee kaarten versturen en probeerde de tweede keer ook de code te gebruiken en dat lukte ook nog. Hoop wel dat de kaart aankomt

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb je een account? ik heb een account en dan staat er dat je een actiecode in kan vullen. Misschien is dat het?

7. Locusta

Locusta Niet meer actief

Handig van die kaarten-verstuur-websites! :D Ik stuur zelf altijd kaartjes via Greetz. Ook handig ;)

8. Ik heb de code inmiddels al 6 keer gebruikt en vandaag kaart nummer 4 ontvangen :) Verwacht de andere 2 maandag. Mag dat eigenlijk wel? Hij pakt de actiecode telkens opnieuw, dus opzich valt mij niets te verwijten, toch? Of kan ik straks ineens een rekening krijgen, dat ik de actiecode meerdere malen heb gebruikt, hij maar 1 keer geldig was en ik nog even 5 kaarten moet betalen? :p

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Met telkens hetzelfde mailadres?

10. Yup ;)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    postnlactie

4. De actiecode: ‘PostNL’ mag 1 x per klant gebruikt worden. Indien de code meer dan 1 x gebruikt wordt door dezelfde gebruiker zullen de kosten van deze extra kaart(en) in rekening worden gebracht van de gebruiker.

Oeps, ik heb er ook al 2 gedaan.. dus zal er 1 moeten betalen.

12. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,031
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb 3 kaarten verzonden met de code.
    Maakt niet uit of ik het anders moet betalen....moest sowieso de kaartjes versturen.

13. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    En hebben jullie een rekening achteraf gekregen?Ik heb er nl ook een aantal verstuurd.

14. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik had hier ook al een topic over geopend haha.

Maar ik heb met m'n stomme kop weer niet goed gelezen en leuk 8 kaarten verstuurd :). Dat wordt een leuke rekening...

Het was ook haast weer te mooi om waar te zijn...

15. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH

Ik had hem 29 mei al gepost ;)
    jij gister zag ik ....

Heb jij dan een rekening achter af gekregen ?

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja ik had hem bij de lounge staan dus niet gezien dat hier al een topic over was. Heb nog geen rekening gekregen. Krijg de meeste kaarten ook morgen binnen dus die rekening komt er vanzelf een keer achteraan.

17. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ik ook afwachtten dan maar afwachtten

18. Hier nog geen rekening gehad, maar neem aan dat dat ook een hele tijd gaat duren.. Wel erg misleidend trouwens hoor, wie leest die voorwaarden nou (weet wel dat dat je eigen verantwoordelijkheid is, maar toch). Meestal geven ze bij zulke dingen een waarschuwing, dat de code al gebruikt is. Dat is bij Greetz zo, dat is bij Kaartje2Go zo, maar nee, bij de TNT (of PostNL nu dan) natuurlijk weer niet.. Kutbedrijf.. :D

Ben benieuwd hoe vreselijk veel geld ze gaan verdienen aan mensen die het 2 keer, of nog vaker proberen!

19. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

Apr 28, 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Oeps heb de code ook al een paar keer gebruikt ;-(

20. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ik heb dinsdag al kaarten verstuurd maar nog steeds geen reactie gekregen van de ontvangers.Volgens mij zijn ze gewoon niet aangekomen.Ik ga toch ook niemand bellen van he heb je mijn kaartje ontvangen?volgens mij worden ze gewoon niet uitgevoerd als je er meer besteld.Heb ook nog steeds geen rekening gekregen

Share This Page