Ik heb ze naar m'n moeder, oma, vriend en mezelf (x3) gestuurd. Zijn dus 6 kaarten, en allemaal ontvangen..
Het adres waar de kaart heen moet, staat dat op het kaartje gedrukt net als bij Greetz? Dus in zo'n doorzichtige envelop? Of staat het los op een envelop? En kan je het kaartje vanuit jouw huis weer versturen?
gister een blijde schoonmoeder aan de foon, ze had het kaartje ontvangen en was er heeeeeeeeeeeel blij mee!
En hoe was haar envelop. gewoon een witte? Ik wil nl een kaart sturen naar iemand, alleen kan die om bepaalde redenen nog niet naar haar toe. Dus wil hem eerst naar mij laten sturen en dan als de tijd rijp is naar haar.
Ik heb dus ook misbruik gemaakt van die kaarten service. Zolang erop staat de kaart is gratis verzonden, en je hebt geen rek nummer ingevuld kunnen ze je niks maken. Als je iemand niet mag en je stuurt op diegene's adres zoveel kaarten, en dat diegene dat zou moeten betalen, zou raar zijn toch? Ik heb ze naar mezelf gestuurd, zodat ik ze zelf een andere keer naar iemand anders kan sturen Maar nu kan ik niks meer sturen, ik kom ook niet meer op die pagina, ze zullen me wel geband hebben Waarschijnlijk is het een fout van postnl, meestal krijg je namelijk een code met letters en cijfers, en dat kun je echt maar 1x gebruiken. Dus postnl bedankt voor de kaartjes Ik heb pas bij hotelovernachtingveilingen ook 2x een bod gedaan, en ik had het hoogste bod, er stond ook in de voorwaarden dat als je een bod uitbracht, je binnen zoveel dagen het geld moest overmaken, en deed je dat niet kwam de deurwaarder enz. Het geld hebben we niet overgemaakt, we wilden toch liever een andere locatie; waarschijnlijk gaan die aanbiedingen gewoon met de volgende ronde weer mee