haha hier ook al alle kaarten binnen ik verstuur vaker via die site kaarten wist dus al hoe en wat maar betaalde er dan gewoon altjd voor en nu super gratis dus gelijk profijt van gemaakt
ff een vraagje... ik krijg die eerste code niet meer ik had er 2 verstuurd gratis en nu wou ik met mijn andere mail adressen sturen maar krijg geen code meer? jullie?
Dat had ik ook waarschijnlijk ligt dit er aan dat je aangemeld staat met 1 mail adres en je krijgt maar 1 code per mailadres
Ik krijg als ik me aanmeldt niet eens een actiecode. Ik meld me aan. Krijg een mail dat ik een link moet activeren. Dat doe ik en waar zie ik dan die code?
Dit was ook mijn eerste keer dat ik het fout deed Je moest als eerste via die SUN doen daar krijg je dan een code van en dan naar greetz om je aan te melden. Nu kan je niet meer doen omdat sun.greetz je al ken je gevens al heb.
Via google ben ik op de site van die gratis code terecht gekomen. Nu krijg ik alleen geen mail ( ander mailadres dan daarnet)
Misschien is de actie wel afgelopen. Er staat tot 20.000 kaarten. ( als dat zo is zou dat wel handig zijn om te vermelden dat dat op is)
Dan zal de actie wel afgelopen zijn. kunnen ze de link van www.sungreetz.nl wel weg halen op het net van sun.nl of zeggen idd op zijn ze
ik heb uhm vrijdag of zaterdag was het nog een kaart gestuurd weer.. en deed het toen nog.. raar allemaal dan zeg