actiecode kidz impulz?

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Jalea, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    heeft er iemand een actiecode voor een kidz impulz aankleedkussen waar je niks mee doet?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

geen code voor je maar wil even vermelden dat het een superding is!

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    das ook fijn om te horen :) ik twijfel al een hele tijd, sommige mensen verkopen 'm snel weer omdat je kindje er diep in weg zou zakken oid... is dat zo?
    mijn oudste van 2 past echt amper op een standaard aankleedkussen, en door zijn gewicht is het kussen ook snel 'plat' en steeds een nieuwe kopen is ook een dure hobby.
    zijn ze echt zo goed schoon te maken als beweerd word? (bij gebruik zonder hoes bedoel ik)

4. ProudMum

Joey zakt er niet in weg vind ik. Hij ligt er lekker in te loungen als we de luier verwisselen. Vind het ook niet "anders" verschonen ofzo.

Ik heb hier geen hoes, natte doek erover en hij is schoon. Maar met dunne luiers doe ik er gewoon een flanellen luier of badlaken over!

Wel moet je om de dag even het kussen opschudden, maar dat blijft goedkoper dan steeds nieuw kopen he?

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    dat klinkt goed.. :) wat voor kleur heb je? (foto'tje?:D)
    vind het lastig om vanaf de website te bepalen hoe de kleur in thet echt zal zijn, en heb ze nog nooit in het echt gezien.
    zijn er uberhaupt wel gewone winkels die ze verkopen..?

6. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    hier ook zo'n kussen ideaal. op de 9maanden beurs stonden ze er ook met een stand. ik heb de blauwe de aqua. ze worden bij mijn weten alleen verkocht via de website.

7. ProudMum

Ze worden inderdaad alleen via de website verkocht.
    Zelf hebben wij de rode. Echt, hij is net zo rood als de kleur die je aan moet vinken.
    Het is dat Joey nu slaapt, anders had ik even een foto gemaakt.
    Als ik er vanmiddag aan denk dan maak ik gauw een foto, ook eentje als Joey er op ligt. Dan heb je iig een indruk.

8. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Ik heb hem ook!
    Kan niet anders zeggen Ideaal!

9. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    hmm jullie hebben me eigenlijk gewoon overtuigd nu :D
    ik twijfel alleen nog over de kleur... aqua of toch turquoise...? aqua is iets minder fel lijkt me? vin dhet erg lastig om dat van zo'n klein gekleurd blokje af te zien
    past er overigens niet gewoon een ledikant hoeslakentje omheen oid? ik heb om mijn huidige aankleedkussen (standaard formaat) nu vaak wieghoeslakentjes, sluit natuurlijk niet perfect aan, maar zit eerlijk gezegd beter dan de hema-hoezen.
    (ik heb nl geen zin om een kapitaal uit te gaan geven aan originele kidzimpulz hoezen)

10. ProudMum

Een matrashoesje kan er gewoon omheen als je dat fijn vind hoor!

als photobucket meewerkt zal ik zo even foto's plaatsen

Share This Page