Een heeeeeel groot pakket meisjes kleding, wie kan het écht gebruiken?

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Inge88, May 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Ik heb echt een heel groot pakket (meer dan 170 kledingstukken) meisjes kleding van maat 50-74. Ik denk dat er ook nog wat groter spul tussen zit. Ook slaapzakken, slabben, sokjes, rompers e.d. Het zijn met name kleertjes van Hema en prenatal bijvoorbeeld maar er zitten ook wat merk dingetjes tussen. Het één wat minder mooi dan het ander maar het kan nog prima mee! Ik wil het weg geven maar dan wel aan iemand die er echt wat aan heeft.

Ik weet dat dit eigenlijk in de rubriek 'gratis' oid moet maar ik denk toch dat hier meer gelezen wordt.. Mag het hier heel even staan?

Als je iemand weet die ik hier echt blij mee kan maken dan hoor ik het graag!

2. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Bij ons in de buurt heb je een instantie waar jonge ouders/moeders met een laag inkomen een startkid krijgen (Slimme boefjes). Misschien heb je ook zoiets in de buurt?

3. Lim

Lim Niet meer actief

Als ik zo brutaal mag zijn..
    Ik heb twee nichten die zwanger zijn, 1 van hen van een tweeling. Een andere nicht is net bevallen, mijn schoonzus verwacht de derde in juli. Ik heb veel vrienden en vriendinnen met kindjes of met kinderen op komst. Ik weet hoe blij ik ze met kleertjes maak, maar met zoveel kleintjes is steeds iets nieuws kopen niet te doen. Ik probeer dan ook regelmatig op Internet te neuzen. (Ook bewaar ik stiekem wat dingetjes zelf, want wij hopen ook nog op een kleintje) :)
    Liefs

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Als je het nog hebt ik heb een vriendin uit Brazilie die onverwachts zwanger is geworden. Ze hebben helaas niet veel te besteden en ik heb al mijn babyspullen al weg gedaan helaas. Ik betaal je wel de verzendkosten als het is :)

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Ehh ik vind het een beetje lastig om te oordelen wie het het hardst nodig heeft :)

Lim, de kleertjes kunnen nog prima mee maar niet echt om in te pakken en als cadeau te geven haha.. De slaapzakken bijvoorbeeld zijn wat vaal en zo..

Véronique is ze zwanger van een meisje? Het zijn echt meisjes kleertjes hè

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Mirtje, niet dat ik weet! Kan even googlen natuurlijk

7. Lim

Lim Niet meer actief

Ik was ze altijd een keer en geef altijd eerlijk aan dat ze niet nieuw zijn, maar wel goed te gebruiken :) tot nu toe is iedereen daar altijd blij mee geweest :)

8. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    ik zou het heeel goed kunnen gebruiken.
    bij ons is de fonds afgewezen we hebben wel alle grote spullen enzo. maar de kleding zou nog meer bij moeten.

9. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Inge88,
    Ik wil alleen even kwijt dat ik het super vind dat je dit doet. Hartstikke goed dat je spulletjes geeft aan mensen die het écht goed kunnen gebruiken. Hier heb ik veel respect voor. Hopelijk kun je hier een (toekomstige) moeder ontzettend gelukkig maken!

10. Lim

Lim Niet meer actief

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

11. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Ik hoop niet dat ik nu mensen teleur stel maar ik heb het pakket inmiddels vergeven aan iemand hier van ZP.

Dank jullie Jolie en Lim, ik denk dat ik met dit pakket diegene héél erg blij maak :)

Share This Page