volgens een vriendin van mij worden deze week de boekjes met de bonnen weer rond gebracht!! wie niets met de bonnen doet.....ik wil ze graag hebben. en natuurlijk de pamperbonnen! alvast bedankt!
Pamperbonnen gebruik ik niet (kleine kan niet tegen pampers), dus laat maar horen dan stuur ik ze naar je op....
Ik had de bonnen vandaag in de bus. Gebruik er zelf redelijk veel van .... kan me echter niet herinneren dat ik me ooit heb aangemeld hiervoor. Ik vind het wel prettig zo, scheelt een hoop centjes....
Ik heb ze gekregen! Ik had hier gemeld dat ik me aanbevolen hield, maar heb een boekje gekregen dus ik meld me weer af.
Worden ze op adres uitgeschreven of zijn het folders? Heb nl een nee/nee sticker.. dacht opeens dat het wellicht daar aan lag.
Hier in ene na een half jaar niets, nu weer gekregen, met pamperbonnen!! Had op de site mijn adres gegevens aangepast en kreeg ze vandaag weer in de bus!
ik heb een bon van de pampers new born, wil iemand die ruilen tegen gewone pamper bon? het is allebei bij 3 pakken 10 euro korting, alleen past mn mannetje de newborn niet meer.. graag reactie via pb dan
Ik heb ze ook gekregen, helaas zitten er bij mij geen pampers bonnen in. Gaat dit op leeftijd van je kindje soms?? Milou is nu 2 jaar en 8 maanden, maar is nog niet zindelijk. Dus de bonnen kan ik nog wel gebruiken. Jammer..
onze dochter is 2 jaar en 7 maand en ik heb de bonnen wel gekregen dus denk niet dat het op leeftijd gaat
ook ik heb de bonnen gekregen maar helaas geen pamperbonnen mijn zoontje is 2 jaar en 2 maanden maar geen bonnen dus mocht iemand er nog 1 over hebben heel graag