Hallo, ik zoek degene die een aantal weken geleden een advertentie had geplaatst in gratis of te koop aangeboden, kaartlegging. Zij wilde weer beginnen met kaartleggingen en ik had een bericht gestuurd en even contact gehad via msn. Maar nu ben ik haar naam vergeten op zwangerschapspagina. Ben je haar of weet je wie ik bedoel, neem dan aub contact met me op.
bedankt, maar volgens mij niet ik heb haar email adres wel , maar daar antwoord ze helaas niet op.. volgens mij was zij WEER begonnen met kaartleggen dus pakte ze het weer op en om weer 'in te komen' wilde ze het nu als 'oefening' voor anderen doen.. Dus volgens mij is het niet theresa...
ok en hoe was het bij therese? ik wil het ook graag laten doen maar ken niemand die het wil doen, behalve deze dan waar ik naar op zoek was...
Hoi SheDevil, Er zijn er meerdere die gratis tarot leggen. Whishgirl legt tarot kaarten en die staat ook inmet haar topic in de lounge. Om het forum overzichtelijk te houden, doe ik dit topic dicht. Groetjes, Elvira