hoi bij ons is begin mei een zwangere poes komen aanlopen,en die hebben we maar opgevangen,en geen idee wie haar baasje is. inmiddels is ze op 12 mei bevallen van 3 kittens en mogen 1ste week van july naar hun nieuwe baasje. maar ook de mama poes zoekt graag een nieuw baasje opmdat ze hier echt niey kan blijven vanwege onze eigen poes die niet meer binnen komt vanwege haar erg sneu dus,maar onze poes gaat natuurlijk voor. wij wonen in de omgeving van Hoorn zwarte poesje (gerserveerd) zwart-wit poesje cypers katertje (gereserveerd) mama poes (+/- 2 jaar oud)
heb je al uitgezocht van wie die kat wel is? misschien is er iemand juist die kat kwijt en zijn heel verdrietig hierom
ja tuurlijk heb ik dat gedaan,ze kwam hier al verwaarloosd aanlopen en erg mager ondanks haar zwangerschap.
nee alleen de zwart-witte poesje is er nog zou haar graag zelf ook wel willen houden maar dat gaat helaas niet vanwege onze eigen poes die niet meer binnen wil komen sinds deze poes met kittens er zijn zo sneu en mis mijn eigen poes erg. en daarbij ben ik ook zwanger van mijn 3de dus dat word me ook ff teveel denk ik. dus we zoeken nog een heellief baasje voor haar