Faillissementsvekoop Kidsfactory Breda

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Olifantje, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik heb vanochtend een mailtje gehad dat de babywinkel Kidsfactory in Breda failliet is gegaan.

de spelregels:

Artikelen kunnen niet worden geruild en het aankoopbedrag wordt niet teruggegeven.

Kadobonnen zijn niet meer geldig en kunnen derhalve ook niet meer worden ingeleverd.

Er vindt tijdens de Super Sale op willekeurige basis tassencontrole plaats.

In verband met de te verwachte drukte kunnen de deuren tijdelijk gesloten worden om zo genoeg aandacht voor iedereen te hebben en het overzicht te behouden. Houd u daarom rekening met mogelijk enige wachttijd.

Speciale Openingstijden Breda
    Tijdens de Super Sale zijn we geopend van zaterdag 23 juni t/m zaterdag 7 juli.

Maandag: 13.00 - 18.00 uur
    Dinsdag: 9.30 - 18.00 uur
    Woensdag: 9.30 - 18.00 uur
    Donderdag: 9.30 - 18.00 uur
    Vrijdag: 9.30 - 18.00 uur
    Zaterdag: 9.30 - 17.00 uur

Op zondag is de kidsfactory gesloten.

Zaterdag 7 juli is de laatste dag dat kidsfactory geopend is.

2. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    verleidelijk hihihi thnx!! zal best druk worden!

3. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ik kreeg het mailtje doorgestuurd van een collega die weet dat ik gek ben op SALE!
    Ik ga ZEKER kijken.

Ik hoop op een Stokke kinderwagen showroommodel, een autozitje en een Tripp Trapp met newborn set, maar of ze die zaterdag nog hebben....

4. mroos

mroos Niet meer actief

Supertip! Ik sta om half 10 voor de deur, hier hou ik van haha.

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Graag gedaan! Ik wil ook heel graag gaan, maar is een uur rijden.. :( Wie komt mij halen? haha :D

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Bedankt voor het delen van deze informatie!! Ik ga daar ook zeker even rondneuzen..... :D

7. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry...ik niet. Is voor mij 10 min rijden...

8. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    wie van jullie is er geweest en hoe was het? Las dat er enorme rijen stonden...

wij gaan misschien maandag even kijken

9. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Wij hebben het geprobeerd, stonden om 11:30 in de rij en zijn er om 12:15 uitgestapt. Er stond nog zeker een rij van 1,5 uur buiten en binnen stond er bij de kassa's nog een rij van 2 uur. Daarbij begrepen we van mensen die al wel binnen waren geweest dat de Stokke kinderwagens (ons hoofddoel) al uitverkocht waren.

Erg jammer.

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

De vrouw van mijn neef is er geweest, was om 09.15 in de rij gaan staan om binnen te komen en stond er om 17.15 uur nog steeds in een enorme rij, maar dan voor de kassa!!!

Ik was van plan ook nog te gaan komende week, maar ik begin er eigenlijk enorm aan te twijfelen..

11. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    hmmm.... in dat geval weet ik niet of ik zin heb omn er zo veel tijd aan te verspillen... wij hebben in principe alles al, wilde evt wat koeka spulletjes, een buggy en kleertjes... maar of dat het waard is?

ben benieuwd of er mensen met positieve ervaringen zijn

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou daar moet ik niet aan denken! Laat maar hangen....

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hier een reactie van de eerder genoemde persoon die er vandaag is geweest. Had haar op FB gezegd dat ik van plan was komende week nog even te gaan kijken, maar dit schrijft ze terug;

kidsfactory is nog open tot 7juli maar de grote dingen en leuke dingen zijn allemaal al weg. En kleding is ook allemaal al weg. Zou er niet meer heen gaan.

14. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    bedankt, dan gaan we er denk ik niet voor rijden!

15. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, niet doen dan. Kleertjes is heeeeeeeel veel van weg en wat er is zijn vnl hele kleine maatjes of hele dure dingen. Veel van Koeka is er ook niet meer, en er werd 1 buggy weer terug naar boven gebracht door het personeel (einde vd dag...rond 20 uur werden de laatste klanten geholpen), dus die zal maandag meteen weg zijn.

16. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    hmmzz ik hield dit topic in de gaten, kan niet eerder als woensdag gaan maar als dit nu al zo is, hft woensdag helemaal gn zin meer hahaha helaas maar ik ga ook gn uren in de rij staan.. dat trek ik niet :D

17. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    nee.... dat kan ik me voorstellen in jouw toestand :) Ik ging met 35 week naar de negen maanden beurs... ook niet echt een succes, beviel trouwens een week later :)

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

hier zaterdag geweest, toen als 1 van de eerste binnen dus wel heel goed geslaagd en alles wat ik wilde hebben hadden we.
    Net nog gaan kijken en had wel weer wat kleine spulletjes maar niet de moeite om 2 uur voor in de rij te staan.. dus alles maar weer terug gezet :)

Wat een gekkenhuis zeg!

19. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Pffff...gekkenhuis dus!

20. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956