Leren Bank kenners??

Discussie in 'De lounge' gestart door Megamindy, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Megamindy

Megamindy Lid

22 jun 2009
    74
    0
    0
    Heeft er hier iemand verstand van leren bankstellen?

Wij hebben +/- 2 jaar geleden een vollederen bank aangeschaft die in china gemaakt is en geexporteerd naar nederland.
    Wij zijn op zich heel tevreden met de bank, maar hebben steeds hetzelfde probleem.

De naden van de bank daar lijkt een laagje over te zitten die loslaat (heb eventueel foto's ervan maar weet niet hoe ik dat erop kan zetten)
    We hebben bij onze eerste klacht nieuwe bovenkussens gekregen maar we hebben nu een half jaar later weer hetzelfde probleem.

Wij denken nu dat we geen leren bank geleverd hebben gekregen maar een nepleren. iemand die er verstand van heeft??

2. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Wat die laag is en doet weet ik niet maar je kan a aan het "leer"ruiken.Echt leer haal je qua geur er zo uit en b als je de bank even op zijn kop zet stukje stof(wat meestal onder de banken zit) los maakt kan je zo kijken of je te maken hebt met echt leer.

3. Megamindy

Megamindy Lid

22 jun 2009
    74
    0
    0
    ik heb er losse Kussens opliggen, die ik open kan ritsen, maar hoe zie ik dan of het echt of nep is?

4. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Meestal zit er bij nep volgens mij een zwart/creme laag van stof op net zo als goedkope nep leren schoenen zeg maar
    Bij echt zie je wel dat het een lederen laag is.

5. Megamindy

Megamindy Lid

22 jun 2009
    74
    0
    0
    ik heb wel foto's van de beschadingen hoe kan ik die hier neerzetten?
    Heb 1 foto in mijn album hier gezet!

6. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Manlief zegt dat als je hem open maakt je ook wel gelijkt kan voelen of het echt leer is...Nep heb je dun en dan lage stof waar het neppe opgeplakt is en met echt is het vaak dikker en compacter gevoel.Vaak heeft echt een soort draadjes achtige structuur...ik noem het altijd haartjes...Hoe foto's erop tja geen idee...volgens mij die eerst uploaden via uploadsite en dan de link plaatsen.

Deel Deze Pagina