JONGENS KLEERTJES ik had een heleboel kleertjes gekregen. hiervan heb ik wat uit gezocht, nu heb ik een hoop over. het is gratis, 2e hands... geef maar een gil als ik iemand er blij mee kan maken maat 50/56/62 is vrij veel de andere maatjes minder
Hey hallo, wij van Gratis babykleding, mensen helpen mensen - Hyves.nl zijn met spoed opzoek naar babykleertjes vanaf maat 50. Zou je ze ons willen schenken? Liefs en dikke knuffel, Patricia
mamavanjoshua5109 zit jij daar ook? ik dus ook en weet dat vele het goed kunnen gebruiken ik vind het toppie dat ze mensen kunnen helpen aangezien ik er helaas ook wat gebruik van moet maken
@ Bengeltje: ja ik ben verzamelpunt Stadshagen, Zwolle op deze hyve en kom ook bij Hart van Nederland. Ben vanmorgen gefilmd. Zaterdag of zondagavond komt het bij Hart van Nederland op tv. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik heb nog veel inmaat 56 voor jongens en een beetje 50 en 62. Maar dat zal al snel weer meer maat 62 worden...want meneer groeit erg snel! Gratis af te halen in Dordrecht!
hai! graag! ik heb nl een zeer laag inkomen, en papa weigert plichten.... maar ik woon in N-Brbant, wil best fietsen!
Hoi, mijn meisje groeit ineens als kool... dus ik heb een paar kledingstukken in maatje 50 die ze eigenlijk niet echt meer past. Wie heeft dit hard nodig?? Stuur me liever een PB want ik kan sommige topics zo moeilijk terugvinden