Heb ik weer ... Vakantieveilingen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door kippiekip, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ja hoor, ik zit lekker te bieden op hotelletjes bij vakantie veilingen ( een zeker iemand heeft me namelijk op het idee gebracht om lekker een nachtje weg te gaan met me mannetje ;) ) maar goed, zit dus de hele tijd te bieden op fletcher hotels en ik denk JAAAAA ik heb hem, ga ik kijken is het geen fletcher bon aaaa :$ zit ik met me domme kop zo te bieden terwijl het de verkeerde is hahahah :D

Maar goed, kost niet veel geld ofzo maar ja heb dr niet zoveel aan want ik wil die andere :D

Heeft iemand interesse ?? Ik heb her 13 euro voor betaald.

en dan krijg je dit :

Wat wordt er geveild?

• 1 x De Hotelbon voor 3 'gratis' overnachtingen (ter waarde van € 40,-)
    • De dikke hotelgids met alle informatie over de aangesloten hotels
    • Met als enige voorwaarde dat je ontbijt + diner neemt in het zelf gekozen hotel
    (prijzen verschillen per hotel en dien je in het hotel te betalen)

PB me maar als je interesse hebt ...

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar gratis en aanbiedingen.

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Kippiekip, ik heb goed nieuws voor je: de hotelbon is WEL geldig in de Fletcher hotels. :D

Wij hebben al verschillende keren met een hotelbon in een Fletcher hotel overnacht en hebben hier goede ervaringen mee (vooral de 4-sterren hotels van Fletcher).

Kijk maar eens op de website van hotelbon, dan kun je zien welke hotels er mee doen. Klik op de groene balk "hotel zoeken", de bovenste keuze is dan Fletcher Hotels. Je kunt dan ook gelijk zien op welke data er nog kamers beschikbaar zijn (en direct reserveren ;) ). Succes.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Super !! Dan kan ik ze toch gebruiken :D

Hier kan een slotje op

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina