Voor de voordeel kaart houders onder ons: Kruidvat eigen merk midpack luiers gratis tegen inlevering van 500 punten Ter waarde van 8 euro dus. Gelukkig had ik er zo veel op staan, dus meteen ff meegenomen
Mag ik vragen hoe je van deze actie weet? Want ik zie het niet op hun site staan daar waar je kunt zien waarvoor je je punten kunt inwisselen. Heb nu 580 punten en een pak luiers is mooi meegenomen!
Ik was in de kruidvat en toen stond het voor het schap, en lag het in het mandje (papier met alle puntenacties) Ik weet zeker dat het kan, heb het zelf meegenomen.. Maar weet niet of het filiaal gebonden is.. Ga zo ff meer info zoeken als het lukt..
Staat op kruidvat.nl, inloggen en op je punten saldo drukken. Ik heb 2 pakken genomen dus 1000 punten.
Kan me niet inloggen, ben mijn wwoord kwijt, maar zag ook dat je baby voeding kunt halen, melk.. Kan helaas niet meer info geven dan dit haha Gewoon ff langs gaan, dan zie je het wel..
Heb nogmaals gekeken en zie allerlei cadeau's staan maar geen luiers. Moet morgen toch even naar de kruidvat dus zal daar even kijken.
Bij mij staat het ook niet tussen de kado's staat gewoon op een foldertje in de winkel.. Heb m zelf van de week ook gewoon meegenomen En t geld voor Midpakken
Als ik 500 punten had zou ik liever nog 100 punten doorsparen tot het bambino pakket.. helaas heb ik er nog maar 250
Ik heb het vorige week ook nog opgehaald! In de winkel stond het inderdaad op een foldertje...gek dat het niet tussen mijn internet aanbiedingen stond.