Dag meiden, Wie kan ik blij maken met een doos kleertjes voor een pasgeboren kindje? Alles in neutrale kleuren en in de maten 50/56/62? Er zit van alles in: rompertjes, broekjes, shirtjes, pakjes etc. Omdat ik veel te veel heb, maak ik er graag een ander blij mee. Het liefst iemand die het goed kan gebruiken! Ik vraag alleen vergoeding van de verzendkosten, welke 6,75 zijn. Ik hoor het wel!
maar ze wil het niet verkopen maar aan iemand schenken omdat zij alleen een kleintje op de wereld gaat zetten.
Hallo Merel mij zou u er erg blij mee maken de uitzet hebben we met moeite bij elkaar kunnen struinen alleen moeten we nog wat pakjes maar ja in de winkel zijn ze ook best wel duur
Super Merel dat je anderen wilt helpen! @ krista: weet je dat je bij Zeeman best leuke kleertjes hebt voor weinig? Zo heb ik er vorig jaar voor mn dochter een hartstikke leuk winterjasje gekocht voor maar 7 euro.
Hoi, Ik kan het ook goed gebruiken, voor meer info kan je mij PB sturen, maar zijn er alleenstaand vrouwen die het hard nodig hebben, dan kun je het beste aan hun schenken zij hebben het hard ondersteuning nodig.... Groetjes, ANGEL24
ik heb eventueel nog een vuilniszak vol met jongenskleertjes maat 56 (en een paar 50) Ze zouden naar iemand gaan via via...maar als ik er hier iemand blij mee kan maken... Het liefst wel ophalen in Dordrecht dan.
hier ook een grote tas vol jongenskleertjes, vanaf maat 50 tot ?? 80, denk ik. heb veel gekregen, en niet alles was onze smaak, en veel kleertjes waren al snel te klein ook. wie maak ik er blij mee? afhalen in Leusden, bij Amersfoort, of opsturen voor kosten van degene die het hebben wil. als je belangstelling hebt, stuur me even een pb of mail aub.
Jongens kleertjes van allerlei maten zijn hier van harte welkom. Ben er pas na 7.5 maand achtergekomen dat ik zwanger was .. Ik ben zelf pas 16 .. (BLOOS) Dus alles moet snel snel , Heb opzich wel al wat. Maar alles is altyd welcome. Dus als er nog mensen zijn die het over hebben Een bericht sturen is altyd welcome.
Voor de meiden die het financieel niet zo breed hebben: Moederhulp - Hyves.nl En het is de bedoeling dat het zich uitbreidt om zo veel mogelijk moeders te helpen.
Ik heb hier 2 bananen dozen staan met nog losse kleertjes erbij van maatje 50,56,62,68 sommige 74 voor jongens gratis af te halen! Liever ophalen want opsturen wordt toch hele klus. Op te halen in zeist
Ik heb binnenkort baby kleding ter aanbieding, maatje 50/56. Meisjeskleding. Ik heb ze allemaal nieuwgekocht. Mijn meisje groeit nogal snel dus verwacht dat ze er binnenkort uitgroeit. ik wlde het eerst bewaren voor een eventueel 2de spruit, maargoed.... die komt er nog niet en wie zegt dat het een meisje wordt? en ik ga ook verhuizen dus wil niet sjouwen met kleding dat niet meer gedragen wordt! wie kan ik er echt blij mee maken? iemand die het echt nodig heeft!!