Nu bij de Action: Friso fruitfestijn voor maar 85 cent Fruit en zuivelhapjes 49 cent Mama ideetjes voor maar 29 cent!! Nestle groeimelk kant en klaar 2+ voor maar 69 cent 100 nieuwste Action artikelen - Action Nederland B.V.
Bedankt voor de tip! Ben gisteren geweest, bij 'ons' hadden ze alleen nog de mama's ideetjes warme maaltijden en niet de yoghurtjes en fruitjes. Heb ook eigenlijk niet gevraagd of die nog zouden komen Hebben jullie een idee? Verder had ik een aardig tasje vol voor 3,50 (nu maar hopen dat m'n mannetje ze lekker vindt haha)
Heb overal 2 van mee genomen. Hier hadden ze 2 soort fruit en zuivel en 4 soorten mama ideetjes. Zowel vanaf 6 als vanaf 12 mnd
Ik heb maandag flink geshopt! Voor 26 euro kun je ineens heel veel kopen hahahahaha Ik was de allereerste klant en ze hadden het er net ingezet hahahaha
hier waren alleen nog hapjes voor 12 mnd +, geen fruit. Ze wisten ook niet of dit nog zou komen, wacht het wel af. groetjes Suzanne
hier ook gelijk goed ingeslagen, zag vanmorgen dat ze ze nog hadden dus misschien nog even terug ze zijn een jaar houdbaar dus dat komt wel goed
Altijd handig om achter de hand te hebben toch voor als je uit eten gaat ofzo. Of te pittig eet zodat ze niet mee kunnen eten.
@ susan27: hier bij etentjes altijd iets voor de kids en pittig... tja dat eten ze ook.... maar kan handig zijn idd... de kids zijn hioer nooit dol op potjes geweest