ik heb een groot gedeelte van me kraampakket over en wil er iemand blij mee maken die door omstandig hedenhem zelf moet aanschaffen of waabij hij niet vergoed wordt door de verzekeraar. ik heb hem zelf gratis gehad van me zorgverzekeraar maar heb hem nauwelijks gebruikt. ik verstuur niks dus moet opgehaald worden hier in tilburg of eventueel bij me schoonouders in best. het is allemaal ongebruikt en/of gesloten 2 navelklemmen flesje 70% alcohol (nog gesloten) een rol luiertape 2 doosjes wondcompressen 8 bij 5cm 10 wonscompressen 10 bij 10cm 2 pakken inlegverband 2 pakken kraamverband 1 pak watten wat je zelf nog zou moeten aanschaffen zijn celstofmatje en een matras beschermer wie o wie verlost mijn van dit pakket en kan het zelf gebruiken. ik weet af van het goede doel waar je het heen kan brengen maar in mijn buurt zit geen afleverpunt en ophalen doen ze niet dus dan geef ik het zo maar weg
hai hai ik heb er wel intresse in Bij mij wordt tie helaas niet vergoed Wij komen uit breda dus kunnen hem komen ophalen als dat mogelijk is groetjes
ja hoor dat kan wel zal je even mijn adres en telefoon nummer pb-en dan kunne we afpreken wanneer je hem wilt komen ophalen gr sandra