Hallo meiden, ik ben momenteel in verwachting van de 2de. Zit nu in mijn 5de week, heel pril nog. We hebben al een mooie dochter van 4. Omdat ik in het begin en nog steeds niet kon geloven na 1,5 jaar proberen, weer in verwachting te zijn heb ik meerdere zw test gekocht 😏. Nu heb ik 1 kruidvat zwangerschapstest en 2 zw sticks voor digitale clearblue test over. Wie kan ik hiermee blij mee maken. alleen de verzendkosten komt voor je rekening.
Ik zou hem wel willen hebben! Omdat ik clearblue normaal te duur vind,maar ik zo graag ook een keer 1-2 weken willen zien op het schermpje! Gister 11dpo licht positief getest dus wil ze heel graag Ik stuur even priveberichtje
Ik heb er ook nog over, geloof 1 cb waarop hij zwanger of niet zwanger aangeeft en 1 van kruidvat. Als er iemand interesse heeft wil ik ze ook wel opsturen, je betaald dan alleen de verzendkosten weet jij toevallig wat de verzendkosten precies zijn Stroopwafel?
@fleurtje, De digitale zou ik graag willen hebben en die van kb. Dan kan Inge die van stroopwafel ontvangen. De verzendkosten zijn te onderdrukken door de testen uit de verpakking te halen en in een eventueel grotere enveloppe te verzenden(action). Ik hoor het graag terug Ps de verzendkosten zijn afhankelijk van het aanhaal postzegels dat erop moet, 0-20 gram= 1postzegel, 20-50gram=2postzegels, 50-100 gram=3postzegels...
Ik wil ook wel graag een test!!??? Zou super zijn.. Ik heb positief getest maar zou graag nog een keer willen doen.. Maar vind ze zo duur