Heb ze ook vandaag binnen gekregen! Heb de actiekaart vorige week woensdag gepost dacht ik. Ik heb de L genomen, zijn ook nog wel groot. Maar, ja beter dan te klein!! Maar even een vraagje, draag je zulke schoentjes/slofjes ook als je kind al kan lopen?!
Voor meiden die alsnog de slofjes willen bestellen...Boumy valt groot! Mijn dochter van 9 maanden past de Small, en deze zijn nog aan de ruime kant. Ze heeft geen kleine voeten ofzo.
Die mogen pas na 5 weken ofzo dacht ik. En met deze kan hij dus al wel ook buiten lopen zonder gevaar voor glas of andere troep.
Hoi meiden, Hoe snel waren ze bij jullie binnen? Die kleine jongen hier begint ineens te lopen, dus ik krijg ineens toch een beetje haast.. Groetjes, Jolanda
Ik zoek 2 streepjescode's ,( bon heb ik wel) Als iemand over heeft houd ik me aanbevolen. Ik vergoed uiteraard de portokosten.
Ik heb ze ook binnen, ze worden dus elke vrijdag verstuurd! (ik had vorige week donderdag de bon verstuurd)
Mag ik wat vragen...moet je persee die bon uitprinten? Of zit die bon ook bij het pak luiers? Onze printer is namelijk kapot...
Is er iemand die nog zo'n bon voor mij heeft en er niks mee doet? Uiteraard betaal ik de verzendkosten,.