gratis zwangerschapstest.

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door tammy77, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik kreeg vandaag een mailtje van l10
    OP = OP

Gratis testen!!
    Wij hebben nog een beperkte voorraad zwangerschapstesten Strip die houdbaar zijn t/m eind van deze maand. Nu kunnen we deze natuurlijk vernietigen, weg gooien, maar we geven deze liever gratis mee aan onze trouwe klanten!
    Bestel dit product gratis mee met je bestelling, of bestel enkel dit artikel en betaal slechts de verzendkosten van €2.95.
    http://www.zwangerschapstest.nu/gratis-zwangerschapstesten-p-4259.html
    Max. 1 gratis set per bestelling.

misschien hebben jullie er wat aan.
    gr tamara

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Mm, is nog even te vroeg. Misschien hebben ze dit altijd wel?? Bedankt voor de link in ieder geval!

3. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik ga even kijken :D

4. Wow, verzendkosten van 2,95 voor zo'n test? Ik koop 10 van zulke testen voor 2 euro INclusief verzendkosten ;)

5. Biancah79

Biancah79 Niet meer actief

waar koop je die dan??

6. bijtjuh16

inderdaad waar koop je die??? zo goedkoop wil iedereen ze wel!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh! Ben ook wel benieuwd dan!!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

het zijn toch gewoon dipstick testen? die zijn inderdaad helemaal niet duur.

en met de hoge verzendkosten hebben ze de testen erook uit

9. bijtjuh16

moet je nagaan hoeveel ze er normaal dan aan verdienen als je ook nog eens voor die testen betaald. verzendkosten zijn inderdaad erg hoog voor brievenbus post. Dat is normaal max. 2,76, en het lijkt mij dat die testen niet zo zwaar zijn

10. Welnee, volgens mij zouden ze zo'n test echt wel voor 46 cent kunnen versturen. Je koopt 100 enveloppen voor een euro dus dan zouden ze maximaal 47 cent aan verzend- en verpakkingskosten moeten rekenen ;)

Ik koop m'n testen via eBay. Moet je wel paypal hebben en het duurt wat langer voor je ze in huis hebt (ik had ze binnen 10 dagen, dus het duurt niet extreem lang ofzo), maar het zijn gewoon precies dezelfde testen als die onder andere hier worden verkocht ;)

11. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik kreeg de link ook alleen maar hoor.

weet niet wat ze normaal kosten,omdat ik deze testen nooit koop.

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Ik vind de verzendkosten meevallen hoor. Ik zou graag willen weten waar je 100 enveloppen voor een euro kan kopen, en dan wel de enveloppen waar je de testen veilig in kan versturen.
    Mijn man en ik hebben zelf een webwinkel. Bij ons betaal je bij een bestelling onder de 35,00 euro 3,50 verzendkosten. Mensen vergeten dat je ook iemand moet betalen om jouw pakket in de pakken. Vaak gebeurt het dat de bestelling bij ons in een doos verstuurd word, dan is 3,50 geen geld. Maar het komt ook voor dat de bestelling in een enveloppe past, daarom zou ik graag willen weten waar ik die goede goedkope enveloppen kan krijgen :D.

In het verleden heb ik veel besteld bij L10. Ben erg tevreden over hun service. Het is dat ik nu geen testen nodig heb, anders had ik zeker weer een bestelling gedaan.

13. Bij de Wibra, Action, Euroland, Xenos.. Dat zijn dan gewoon die kleine enveloppen, waar je ook een brief in verstuurt. Grote enveloppen kosten 69 cent per 10 stuks bij de Action. En een dipsticktest hoeft echt niet in een bijzondere bubbeltjesenvelop ;)

En tja, 2 euro inclusief verzendkosten voor 10 testen (vanuit het buitenland!!) of 2,95 voor 1 test.. Ik vind het nogal een verschil! Het zijn echt precies dezelfde testen.

14. bijtjuh16

Ik had al gekeken op ebay maar kan alleen predictor en nog iets vinden. de dure in ieder geval!

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zoek maar op pregnancy test...heb zojuist 20 testen voor ongeveer 5,50 euro besteld (uit Engeland).

16. 12 Pieces Early Pregnancy Test Strip hCG 99% Accurate - eBay, Pregnancy Tests, Family Planning, Health Care, Health Beauty. (Eindtijd 16-jun-11 20:54:24 CEST)

12 dipstick testen voor 1,26 inclusief verzendkosten ;) Ze komen van ver, maar ik had ze binnen 10 dagen in huis :)

En ook leuk; http://cgi.ebay.nl/30-Ovulation-Fertility-10-Early-Pregnancy-Test-Strips-/170630267779?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27ba5b4383 30 ovulatietesten + 10 zwangerschapstesten voor nog geen 5 euro..

Ik zweer echt bij eBay! :D

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja okay daar zijn goedkope enveloppen te krijgen, maar geen bubbeltjes :D. Vroeger verzond L10 de testen altijd in bubbelenveloppen. Vind dit zelf wel erg slim, zo kunnen de testen niet kapot gaan. Het bedrijf (klant) betaald dan wel iets meer voor de verpakking, maar je bestelling komt dan wel heel over.

Maar die testen waar jij het over hebt zijn idd niet duur!! Als ik ooit weer testen nodig heb dan ga ik zeker jouw links in de gaten houden!!

Deel Deze Pagina