Ik heb nog liggen: * bonuskaart met muntjes * jam * chocolade reep * raket ijsjes * knakworsten Graag ruilen tegen een plastic product omdat mijn zoontje de papieren dingen kapot maakt. Wij hebben al: * fanta * jam * brood * pindakaas * nivea * kip * knakworsten
Update: Heb om te ruilen: Lamp Raket ijs chocolade reep bonuskaart met muntjes 2x knakworst Spaar alleen de pastic dingen omdat mijn zoontje het papier kapot maakt. We hebben al: fanta cola pindakaas kip nivea jam brood Wie wil er ruilen, pben gaat sneller
Ik ga het toch nog eens proberen hopende op een reactie: Mijn dochter vindt de mini's ook zo leuk.Helaas hier geen AH in de buurt.Iemand die misschien zijn/haar dubbele aan haar af wil staan?Het liefst gratis ,eventueel tegen een klein bedrag?? Ik hoor het graag,Ze moet er nog heel veel!
Mama vind de mini's inmiddels zo leuk dat wij toch ook willen proberen om de hele verzameling compleet te krijgen. Wij zoeken er dus nog heel veel nl: sinaasappel appel paprika broccoli banaan kaas bescuit danoontje vla vlip mars koffie chocomelk sinaasappelsap venz zwitsal pijnenburg corn flakes pasta saus appelmoes Heinz vissticks koopmans pizza verkade koekjes tuc evergreen frambozen sportlife perla koffie (onderweg) macaroni kookboek ariel page pampers sun tabletten melk Om te ruilen heb ik: bonuskaart met muntjes * Bioskaart voor Jackie 2e kaartje halve prijs geldig van 10 mei tm 27 juni * 34 Nutricia streepjescodes. * etos babyzegels