Oh ook nog extra korting op de luiers? Hmmm zou het me nog lukken om vanavond te gaan.... (3 pakken voor een kleine 13 euro is geen geld...)
Korting sticker zijn ook geldig boven op de voordeelkaart. Ik kreeg van de week een aanbieding voor 25% korting op duplo. Ik heb het Kruidvat gebeld met deze vraag op ik nu met de sticker 45% korting krijg en na navraag klopt dit inderdaad. Mooi meegenomen dus Ik ga vanavond even inslaan voor ons zoontje.
Tot 8 uur. Leuke actir, mijn mascara was al 1+1 gratis en de 20% korting is berekend over het hele bedrag. Normaal 16,99 + 16,99 = 33,98, nu 10,20 in totaal.
Hier ook luiers, pampers billen doekjes en oral b opzet borstels gescoord met korting op korting. Duplo hier maar 1 doosje kunnen scoren.. En ze gaven geen extra stickers deden ze vorig jaar wel.. Ach ja ik ben happy!
Jammer!! Zie deze topic nu pas! Jammer!! Had ook willen genieten van deze superactie! Helemaal niet meegekregen!
Hoe krijg je dat voor elkaar? Was toch maar 20% korting? Welke heb jij dan gekocht? Hier enorme lange rij en niet de juiste maat, dus geen luiers.